Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

ESKİŞEHİR'DE OY PATLAMASI OLUR MU?

ESKİŞEHİR'DE OY PATLAMASI OLUR MU?
 

“Erdoğan, Adana, Mersin, Diyarbakır ve Eskişehir bölge milletvekillerine 'bu illerde oy patlaması' beklediğini anlattı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup yönetim odasında Adana, Mersin, Diyarbakır ve Eskişehir bölge milletvekilleriyle bir araya geldi.

Bu illerin belediyelerini almak istediklerini bir kez daha anlatan Erdoğan’ın, milletvekillerinden çok iyi çalışmalarını özel bir çaba göstermelerini istediği, Erdoğan’ın, “Bu illerde oy patlaması istiyorum” dediği öğrenildi. “

Bugün gazetesinde yayınlanan haberi size aktardım. Şimdi size soruyorum Eskişehir’de oy patlaması olur mu? Bana hayal gibi geliyor. Alt belediyelerde evet belki olabilir ama büyükşehir için söylememiştir bunları Sayın Erdoğan. Kemal Unakıtan’da gitti ki bu daha da zorlaştı. Diğer milletvekillerimizin de çok etkili olmayacağını düşünüyorum.

BU NASIL İDDİA DEMEYİN

Neden bu karamsarlık yada nasıl bu kadar iddialı olabiliyorsun diyebilirsiniz. Ne iddia ne de karamsarlık ifadesi bu sözler sadece acı gerçekler. (Turan Duran adlı okuyucumuz yine kızacak bana Büyükerşen yalakalığı yapıyorsunuz diyerek ama )

Bir yanda Hasan Gönen gibi bir profesör diğer yanda Yılmaz Büyükerşen gibi bir profesör. Karşılaştırma yaptığımızda Hasan hoca’nın tek avantajı AKP’den aday olmuş olması. Ak parti Hasan hocayı aday gösterirken Eskişehirlilerin ne olursa olsun partiye değil isme oy vereceğini görmemiş olsa gerek. Bunu sadece ben söylemiyorum. Bu bir gerçek. Bugün kime sorarsanız sorun kime oy vereceksin diye size parti değil isim söyler. Hatta bu konuda bir yerel basının sitesinde anket vardı; seçimlerde kime oy vereceksiniz diye. Oylama sonucuna baktığımda da adaya oy verenlerin sayısı %67.( Bu yazıyı yazmadan az evvel baktığım bir sonuç)

NEDEN?

Bana Eskişehirlilerin Yılmaz hocadan vazgeçmesi ve Hasan hocaya oy vermesi için bir neden söyleyin? “Biz artık heykel istemiyoruz” gibi ucuz bir bahane olmasın. Elinizde somut delillerle çıkın deyin ki; “işte bu bu nedenlerden dolayı Yılmaz hocadan vazgeçin, Hasan hocaya oy verin.” Basit cümlelerle bu iş yapılmaz. Siyasette her şey mübahtır. Aileye çirkin saldırı hariç. Hal böyle olunca sizin de elinizde belgeler ile gelmeniz lazım.

Eskişehir’e 10 yıldır hizmet edilmedi mi? Edildi.

Bu adam 10 yıl boyunca yattı mı? Yatmadı.

Bundan sonrasında bir şey yapmaz mı? Yapar.

O zaman?

ESKİŞEHİR’DE BÜYÜKERŞEN ADANA’DA DURAK

Başbakan’ın hayal kırıklığına uğrayacağı diğer bir il de Adana olacağa benziyor. Neden mi? Burada nasıl Yılmaz Hoca deniliyorsa Adana’da da Aytaç Durak denilir. Aytaç Durak AK Parti’den Mhp’ye geçiş yaptı. Aytaç Durak ismi denilince Adana’da şöyle bir durulur. Nereye giderse gitsin, hangi partiden aday olursa olsun Adanalılar ondan vazgeçmez. Yani bu zamana kadar partisine değil ismine oy verdiler. Aynı durum Eskişehir için de geçerli.

Başbakan milletvekillerinden güzel bir çalışma bekliyor. Bu zamana kadar pek bir şey göremedik ama bundan sonra neler yapacaklar göreceğiz. Malum işin içerisinde Başbakan’a mahcup olmamak var.

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..