Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ev hali :)

Ev hali :)
 

Evde olduğum zaman o kadar erken kalkmıyorum.

Rahat rahat kahvaltı keyfi yapmanın tadını çıkarıyorum.

Yemek, mutfak, iş derken dışarı çıkmayacaksam vakit geçiyor.

Ev hali malum :)

Bazen cinlerim tepeme çıkıyor :)

Birşeyler kaybettiğimde hele :)

Misal:

Cımbızı kaybettiysem küçük çaplı bir krize giriyorum :)

Bulamadıysam krizin çapı büyüyor haliyle :)

Çorabın tekini kaybettiysem de sinir olurum :)

Çoraplar kadar kaybolma ustası birşey tanımıyorum hayatta :)

Alakasız yerlerden bulursun, iyice zıvanadan çıkarsın :)

Çorap önemlidir kadın kısmı için.

Bir çorap yüzünden o gün giymeyi planladığın kıyafetini çantasına varıncaya dek değiştirmek zorunda kalırsın :)

Çanta demişken...

O kadar çantan vardır, hala gözün vitrindeki yeni modellerdedir.

Kıyafetine göre çanta değişirken evde, bazen içinde unuttuğun, o gün lazım olur.

Bu, beni deli eden şeylerden biri yine :)

Küpe mesela :)

Her zaman koyduğun yerde olmayabilir :)

Bulduğun yere ne zaman koyduğunu hatırlayamazsın :)

Evde bütün gün dolap yerleştirsen, haftalık kıyafetlerini ayarlasan yine de unuttuğun birşey illa ki çıkar.

Makyaj malzemeleri de orada burada gezer bazen evin içinde.

Göz kalemini mutfak rafında, rujumu koltuğun üzerinde bulmuşluğum vardır :)

Genellikle makyaj yaparken telefonla konuşuyorsam lafa dalınca unutuyorum nereye bıraktığımı :)

Makyaj çantamdan daha fazla evin içinde geziyor mübarekler :)

Kadın kısmısı malum :)

Ev hali işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..