Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
İzmir
 

Trakya'nın kızları İzmir'in kızlarından daha güzel :)

Trakya'nın kızları İzmir'in kızlarından daha güzel :)
 

Yaaa :)

Güzeller, hem de çok daha güzeller :)

İzmir'de Kordon'da, Alsancak'da, Forum'da, Karşıyaka'da, Agora'da, Göztepe'de, Güzelyalı'da, sokakta, çarşıda pazarda bir yıl boyunca gördüğüm havva kızları bende böyle bir intiba uyandırdı.

Hem İzmir'in içinde hem de gezebildiğim kasaba ve köylerindeki hatunlar dahil gözlemlerime.

Piyasada ''İzmirli'' diye nam salan ablaları da ekledim listeme.

Okula giden bebelere bilem baktım :)

Trakya'nın kızlarını daha güzel buldum :)

İzmir'in kızlarından eksikleri yok aksine fazlaları var :)

İzmirli kızlar için söylenenlerin hepsi, daha fazlasıyla Trakya'dakilerde mevcut :)

Üstelik, daha güzeller :)

İzmir kızlarının rahatlığı, özgürlüğü, ailelerinin onlara karşı tutumu kat kat fazlasıyla Trakya'da var :)

Daha güzeller hem :)

Genç kızlar olarak bakarsak, her yerde 15-25 yaş arasında bütün kızlar güzeldir.

Gençliğin verdiği bir güzellik o tabii ki.

Biraz da saç, makyaj, giyim kuşam, genç kızın bütün güzelliğini sergiler.

İzmir'de Trakya'daki gibi tipik bir fizik yapısı yok.

İzmir'in göç yolları üzerinde olmasından, çok çeşitli bölgelerden gelen insanların evliliğinden dolayı zamanla genotipik özelliklerin kaybolması, değişmesi sonucu Egeye has bir fizik görünüm göremedim ben.

Trakya'daki ten duruluğu, yüz ve vücut yapısındaki oran da yok bu tarafta. Cilt rengi, saç, göz rengi daha belirgin; yüzün kemik yapısı Trakyalı kızlarda daha düzgün.

Orada dokuz sene hastanede çalıştım, hatun kısmının her halini gördüm az çok :)

İzmir'de herhangi bir devlet dairesindeki bayan memurların genel olarak silik bir tipi var.

İzmir'de yaşadıkları için İzmirli farzediyorum onları, kendim hariç ama :)

''Çakma'' İzmirliyim ben :)

Trakya'da en ücra köşedeki resmi dairede bile kızlara bakmaktan ağzınız açık kalır.

O kadar güzeller.

Hem yüz, hem vücut olarak :)

İzmir'de 40 yaşından sonra hanımlarda bir kendini salmışlık gördüm.

Boylar kısalmış, enine gitmiş çoğu hanım.

Kilolular.

Sanki o sülün gibi kızları toplayıp başka dünyaya götürmüşler.

Gençliğin verdiği güzellik, bakım olmayınca kalmıyor yaşlılıkta :)

Trakya'da sokaktan geçen bir teyzeyi alın getirin Kordon'a, ''yıkar'' ortalığı :)

O yaşında bile hala çok güzeldir, bozulmamıştır vücudu.

İzmirli olarak tanınan ablaları da katmıştım listeme.

Onlar o kadar makyaj, estetik, fotoğraf ustalığı ile öyle güzel görünüyor.

Çoğunun eski hallerine bakın gazetelerde çıkıyor bazen, silik ve sıradan tipler.

İzmir'in ünlü kızları, birkaç tanesi hariç, reklam güzeli.

Makyaj, estetik, kuaför destekli güzeller.

Trakyalı kızın reklam, estetik, imaj maker desteğine ihtiyacı yok :)

Çok güzeller gerçekten :)

Hem gençken, hem de yaşlandıklarında güzeller.

Alsancak'ta, Kordon'da salınan o güzellerin üniversite okumak için başka şehirden gelmiş olmaları da muhtemel :)

100 kıza sorsak 98 tanesi dışardan gelme çıkar :)

Çarşıya pazara çıktığımda hatunlara baktım hep :)

En doğal halleriyle kıyasladım bizim kızlarla :)

Trakyalı kızlar açık ara fark attı :)

Hem güzellikte...

Hem de diğer özelliklerde :)

14- 15 yaşında kızların isterlerse kocaya kaçabileceği, geçinemezse baba evine döneceği, beğendiğiyle rahat rahat flört edebileceği bir toplumdan bahsediyorum :)

Etek boyuymuş, askılıymış, rahatlıkmış, şuymuş, buymuş hikaye :)

Yoldan geçen kızın güzelliğinden başı dönen, kaldırımı göremeyip düşenlerin olduğu bir memleket orası :)

Trakyalı kız, güzellik yarışmalarına katılmaya lüzum görmeyecek kadar güzelliğinin farkında :)

Trakyalı kız, hem güzeldir hem akıllıdır :) Kolay kolay başını derde sokmaz.

Üniversiteye girenlerde Boğaziçi, ODTÜ, Hacettepe öğrencisi sayısı Türkiye ortalamasının üzerindedir :)

ODTÜ'yü kazandığında ''tercih kurbanıyım'' deyip Boğaziçi'ne giden arkadaşlarından ayrıldığı için iki gözü iki çeşme ağlayan kızlar biliyorum :)

Trakyalı kız, İzmirli kızdan daha güzel :)

Öyle işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..