Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Evde kalmışım haberim yok

Annem kesin olarak evde kaldığıma inanmaya başlamış ve bu durumu tersine çevirmek için mesai harcamaya başlamış bulunmakta. İlk olarak dün Üsküdar'da bir türbeye gitti, yanına da benim bir gömleğimi götürdü. Uyku sersemi ne verdiğime bakmadım, eve geldiğinde fark ettim ki, zenginlik günlerimde Burberry'den aldığım 500 tl'lik gömleğimi vermişim:)) Allahtan gömlek sapa sağlam eve geldi de annemi linç etmek durumunda kalmadım. Hayır yani annem o gömlekten bir parça koparıp türbeye asabilir, türbenin tozunu gömleğimle alabilir, hatta içindne gelir hediye edebilir veya unutabilirdi de:)Neyseki hiç birini yapmadı...

Evde kaldığımı kabul etttiğimden olsa gerek ben de bugün gömleği giydim, hatta kısmetimin açılacağını bilsem 1 hafta hiç çıkarmayabilirim üzerimden:) Ama tez vakitte açılsın şu kısmetim mümkünse:)))) Manita bey den ses yok, depresyondayım diye beni iyileşmeye bıraktı, toptan evde kaldım yani... 2009 dayız demek oluyorum ki yaş 28, 30 uma gelmeden evlenme hayalimi gerçekleştirmem için 2 yılım, yani 730 günüm kaldı...

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..