Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Değişen sadece zaman

Değişen sadece zaman
 

Yeni bir şey keşfettim. Geçen zaman içinde insanların beğenileri değişmiyor.

12.01.2009 da *Hayat bir gündür o da bu gündür* isimli bloğumda kullandığım resimle 27.10.2008 de *Ne seninle ne sensiz* isimli bloğumda kullandığım resim aynı. Aynı resim farklı zamanlarda iki kez beğenilerim arasında yer almış. Üstelik resim konusunda çok titiz olmama rağmen.

Geçen zamanla birlikte her şeyin değişeceğine inanılır. En çok da *Zamanla unutursun* diye bir inanış var. Zamanla insan unutur mu yoksa başka çaresi olmadığı için durumu kabüllenir mi?

Eskiden dinlediğim şarkılar bu gün hit oldu. Hepsini severdim şimdi dinlediğimde ise daha çok seviyorum.

Ajda Pekkan çok sıra dışı bir sanatçıydı. Kıyafetini dansını yadırgardım ama çok severdim. Şimdi dinlediğimde ise hayranlık duyuyorum.

Filiz Akın en beğendiğim artistti. Çok başka bir havası vardı.

Akide şekerini eskiden de çok severdim şimdi de çok seviyorum.

Papatya en sevdiğim çiçekti bu gün en sevdiğim çiçek yine papatya.

Sinemayı çok severdim bu gün sinemanın büyüsünün başka hiç bir yerde olmadığına inanıyorum.

Buz dansı ve bale seyrederken dansedenin hep kendim olduğunu hayal ederek seyrederdim hala aynı duygularla seyrediyorum.

Denizi çok sevmeme rağmen sudan hep korkmuşumdur. Yüksekten de öyle. Karanlıktan da korkarım. Bu korkularımı da hiç yenemedim.

Çok güzel resimlerden oluşan kartpostallarım vardı. Güzel resimleri hala çok seviyorum.

Yıldızları izlemek en büyük zevklerimden biriydi. Yıldız kaydığında ise herkes dilek tutarken içimi tarifsiz bir hüzün kaplardı. Bu günde yıldızları çok seviyorum ve tek bir yıldızın bile kaymasına gönlüm razı gelmiyor.

İnsanlar değişmiyor. Değişen sadece zaman.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..