Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Evlere konuk olmak

Çok sıkılır içim bazen çokkk. Ateş düşer göğüs kafesime. Yanar da yanar. Boğulur nefes alamaz hissederim kendimi. Fırlarım, atarım kendimi dışarı. Bir yudum su umarcasına en yakın, nazımın geçeceği eve konuk olurum. Tanrı misafiri gibi.

Biraz sakinleşir ruhum, söner içimdeki o yangın. Gözyaşlarımla birlikte gerçekleşir paylaşımım. Gözyaşlarım dışa akar ama nedense içimdeki yangındır söndürülen. Daha sonra bir ruhsal uyanış yaşarım her seferinde. Bu nasıl bir şeydir, bilemem. Belli bir süre sonra o evin ve evdekilerin sihri kayboluverir.” Neden buradayım?” diye sorgular içim. Yabancılaşır gönlüm, ait hissetmez kendini oraya. Sanki orada fazlalık gibi hissederim kendimi. Nasıl hızla çıkıp gelmişsem aynı hızla çıkıp gitmek isterim. Genelde de böyle olur. Ben yine kendi evime, yuvama dönerim.

Konuk olacağım evlerin çoğalmasını isterim ben. Bir şey daha isterim ama gerçekleşir mi bilmem. Benim evime de konuk olacaklar isterim ama korkarım. Çünkü bilemem o yangın ne zaman alevlenecek. Ben kendimi atmasına atarım dışarı ama ya gelen konuk ne olacak?

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..