Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Uzay
 

Evrenin Sırrı Çözülür

Yüzyıllardır çözülemedi, çözülemez algısı oluştu da bugüne kadar Evrenin sırrını çözecek bilim mi vardı?

Gelecek yüzyıllarda çözüleceğini düşünüyorum ama ne zaman olur bilinmez; yalnız şu kadarını söyleyeyim insanoğlu bunu görecek.

Bilim bilinmezlikte fazla gidemez; her şeyi yapmış etmiş Evrenin gizemi ortada duruyor olmaz. Zaten bunu yapmadığı zaman ileri de gidemez.

Artı Ay’ı inceledin Mars’a baktın, Neptün filan bilimsel çalışmalar bilimi mecburen buraya götürür.

Hani yani oldu diyelim Evrenin sırrının çözülmesi çocuk oyuncağı değil, yeryüzünde ve Galakside hayat değişir.

Evrenin sırrı çözülecek diyeni duymadım, onlar Korkut değil rastgele konuşmazlar. Konuşsalar nolur inandırıcılıklarını kaybederler. Böyle bir konu bilgiye delile dayanmaz ki Evrenin sırrı bu nereden bilecek nasıl delil bulacaksın. Aklına güvenecek güçlü tahminler yapacaksın.

Bildiğimden değil inandığım için söylüyorum ama boş boş değil kafa yoruyorum.

Düşünme boş ver, Allah bilir filan demek kolay; ben de bilmek istiyorum. Gördüğüm izlediğim bilim Evrenin sırrını bilmem kaç yüzyıl sonra ama çözecek diyorum.

Bu önemli mi? Evet çünkü insanların çoğu Evrenin sırrının asla çözülemeyeceğini düşünüyor.

Elimizde bilim gibi bir araç varken bilinmezlikte yaşamak bana zor geliyor. Artı bilim kendisine inanmayanları bugüne kadar yanılttı bundan sonra da yanıltacak.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..