Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Galatasaray ve Arda!

Fenerbahçe Galatasaray ve Arda!
 

FENERBAHÇE, GALATASARAY: http://www.hayatimfenerbahce.com/wp-content/uploads/2008/04/fbgs.jpg


FENERBAHÇE - GALATASARAY dünya derbisi ve Arda!

Dünyanın sayılı derbileri arasında olan, Fenerbahçe ve Galatasaray maçları yarın oynayacakları derbiyle 363. kez karşı karşıya geleceklermiş...

Galatasaray 10 yıl aradan sonra şeytanın bacağını kırar mı dersiniz, ya da yine maçı kaybeden şampiyonluğu mu kazanır?

Derbinin heyecanı bir yana ne yalan söyliyeyim ben Arda'nın maçtaki oyun ahengini merak ediyorum. Ben bu defa iyi oynayan taraf kazansın falan- filan demiyorum. Evet. Top yuvarlaktır.. Onuda unutmuyorum! Ben anlamam kardeşim, ben bu defa, yarın inşallah Galatasaray Fenerbahçe'yi ''yensin'' diyorum! İşte bu KA nokta.

Bu arada bütün yüzsüzlüğümle maçın skorunuda vermeyi hiç ihmal etmiyorum!... :)

Fenerbahçe 1 - Galatasaray 3

Da n'olsun?

Bana bak Fener artık yeter!

Melekler harbiden yüreğinizden öpsün.

Cimbom'lu Sabiş.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..