Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Firardayım...

Firardayım...
 

Bugün son günüm. Kaçıyorum. Uzun ve yorucu günlerin ardından, her şeyi arkamda bırakıp doğanın özüne karışmaya gidiyorum.

Belki balıkları dinlerim, belki de uçsuz bucaksız bir ormanda otların arasından toprağa karışırım... Doğanın içinde kaybolup, erimek istiyorum.

İki parça eşyayı bir sırt çantasına tıkıp, yollara vuracağım kendimi... Saçlarım özgür, adımlarım özgür, ben özgür... Yalın ayak yürüyeceğim... Çimlerin ucuna basarak, böceklerin kıyısından geçerek... Her kum tanesine, her su damlasına minnetle bakarak... Gideceğim, gideceğim... Uzun uzun...

Zaman yok... Kaybolmuş saatlerde, ben de kaybolacağım... Her gün yeni baştan doğarak...

Cahit Sıtkı Tarancı... ''Gün eksilmesin penceremden...'' Orhan Veli Kanık... ''Bir elinde cımbız, bir elinde ayna...'' Karacaoğlan, Dadaloğlu, Mevlana, Aşık Veysel...
Hepsi benimle... Rüzgarın sesinde, yaprağın dilinde...

Duygularım harmandalı oynarken, ben horon tepeceğim... Napalyon kirazı veren ağacın önünde saygıyla eğileceğim...

Gözleme yapan teyzeyi, usulca kenara çekip ben oturacağım ocağın başına... Kınalı ellerim hamurlu, terimi sileceğim... Alnımda boncuk boncuk... Doğa çocuğunu doğaya salacağım... Gece gökyüzünde pırlanta bir broş gibi asılı duran, ayın koynunda uyutacağım... Cırcır böceklerinin ninnisiyle... Bir su damlası kadar duru, yakamozlar gibi temiz... Pırıl pırıl doğurup, öyle döneceğim...

Firardayım... Dokunmayın...
Ebru...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..