Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Fomara’dan indim aşağı

Fomara’dan indim aşağı
 

Fomara’dan İndim aşağı
Anam indim aşağı
Belimden sarkar acem kuşağı
Anam Acem kuşağı
Vurdular beni, yüreğim yanar
Anam yüreğim yanar
Beni vuranlar anam dayım uşağı
Anam dayım uşağı

Fomara’da artık durulmaz oldu
Anam durulmaz oldu
Dayım oğlu İbram vuruldu kaldı
Anam vuruldu kaldı
Her yeri delik deşik oldu
Anam delik deşik oldu
Mintanı görünmez kandan
Anam görünmez kandan.

Ben yaralıyam beni Bezirgan vurdu
Vurdu da anam duvara yasladı koydu
Anam ben yaralıyam, sesim kesildi
Kesildi de Kız Ayşenin boynu büküldü
Anam boynu büküldü. Boynu büküldü.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..