Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Fotografları geriye sararken

Fotografları geriye sararken
 

Hergün , bir önceki günümü özlüyorum. Fotograf makinesinde filmleri bir bir geriye alıyorum...

İleriyi görememekten bitap düştü kalbim.. Hergün, zamanın biran önce akması, yeni bir günün daha bitmesi için hızla haraket ediyorum. Uyuyorum, kalkıyorum, yemek yiyiyorum, öylesine sürükleniyorum işte hayatta...

Monoton merdivenlerde yol almaktan usandım... Bir yarın düşlüyorum, ama yarının ne getireceğini bilemiyorum...

O zaman neden düşlemeliyim ki yarını???. Yaşıyorum öylesine, sinirleniyorum hayatıma, susuyorum, susuyorum, susuyorum. Bu sefer neden susuyorsun diye soruyorlar, “Yok birşeyim” diyorum... Artık kimseler duymasın sesimi konuşmaktan da bıktım zaten...

Yaşamak niye , ölmek niye??? Çocukluğumu geri istiyorum. Artık hayal kuramıyorum. Artık sevemiyorum. Artık yazamıyorum...

Kendimi arıyorum, sonu olmayan ara sokaklarda . Hergün bir yenisine sapıyorum. Yine çıkmaz sokak...

Arıyorum da kendimi bir türlü yolumu bulamıyorum... Mutsuzum. Bu mutsuzluk benimle ne kadar gider bilmem ... Mutlu olmasını hiç başaramadım ki zaten, Öğrenemedim bir türlü.

Herkes mutsuzluğunu beraberinde getirdi. Nasıl mutlu olunacağını bilmeyen ben ,
mutsuzluğa daha da battım...

Ben artık mutlu olmak istiyorum. Şimdiye kadar bana gelen yanlış insanlar gereksiz acılar ve lüzumsuz anılardan sonra artık ben gerçekten mutlu olacağım.

 
Toplam blog
: 30
: 1090
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

İstanbul Marmara Üniversitesi'nde sahne sanatları üzerine eğitim alıyorum. Dünyanın en güzel şehrind..