Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Portakal Çiçeği ve FISILTI

http://blog.milliyet.com.tr/elvince

11 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geceleri nasıl uyuyabiliyorsun sayın bay başkan?

Geceleri nasıl uyuyabiliyorsun sayın bay başkan?
 

Eğer şansım olsaydı, sizinle ben sıradan insanlar gibi davranabilip, siz benden üstün olmadan bir yürüyüşe çıkabilseydik. Size sorular sorabilseydim.

Irak’ta sokaklardaki evsiz çocukları bildiğiniz halde nasıl uyuyabiliyorsunuz? Geceleri uyumadan önce ne için dua ediyorsunuz yada siz hiç dua ediyor musunuz…? Aynaya baktığınızda ne görüyorsunuz, ne hissediyorsunuz? Gururlu musunuz ?

Bir annenin evladına bir daha asla güle güle deme şansı kalmadığını bilerek, nasıl düş görebiliyorsunuz? Geceleri nasıl uyuyabiliyorsunuz sayın bay başkan?

Bu savaşın neden olduğunu söylemenizi istiyorum, gözlerime bakarak gerçekleri söyleyebilir misiniz bay başkan ve başınız dik gözlerimin içine bakabilir misiniz? Sizin doğrularınız çocukları öldürüyor sayın bay başkan ve anneler çocuklarına bir daha sarılıp sarılamayacaklarından korkuyor, Irak’ta her an ANNELER VE ÇOCUKLAR ölüyor sayın baş bay başkan?

Siz yalnız bir çocuk muydunuz? Çocuklar anneleriyle büyümeli bunu bilmiyor muydunuz?Çocuklarda anne olabilmeli ve sizin olmadığınız kadar mutlu olabilmeli yoksa siz bunu istemiyor musunuz?

Ve sizin annelerinden ayırdığınız Iraklı çocuklar cennete giderken siz cehenneme doğru yolunuzu yapıyorsunuz. Bunu bilmek sizi nasıl hissettiriyor? Hiç ürkmüyor musunuz? Yoksa siz ölümünüzden sonra sayın bay başkan olarak mı muamele göreceğinizi mi sanıyorsunuz?

Siz kendi çocuklarınızı da mı sevmiyorsunuz, önemi yok mu size onların "Nasıl uyuyabiliyorsun baba?" demelerinin…

Ama öldürdüğün bütün Iraklı anneler çocuklarını seviyor.

Öldürdüğünüz her anne ve çocuk için Tanrı sizin en dibe gitmenizi istiyor sayın bay başkan. Ben her gece uyumadan sizin ve yandaşlarınızın Tanrıya hesap verdiğiniz an orda olmak için dua ediyorum.

Siz uyumaya çalışırken Beyaz Saray’daki yatağınızda, Irak’ta en zor olanı yapmaya çalışmakta anneler ve çocuklar. Hayatta kalabilmek için bombalar altında. Ve anneler çocuklarının korkudan açılmış gözlerinde ölümü gördükleri her an size beddua etmekte …

‘’CEHENNEME GİT sayın başkan!!! ‘’

Ve ben biliyorum ki asla siz benimle yürüyüşe çıkmazdınız…

Güzeller güzeli canım annem…Adı gibi yüreği de GÜLİSTAN olan annem

yüreğinin en kuytusunda sakla beni, bana cesaret ver. Sevmeyi, sabır etmesini, affedebilmenin erdemini öğret bana… Sahip çıkabilmeyi erdemlerime ve sahip çıkabilmeyi güçsüzlere ve komşum açken uyumamayı öğret bana ve senin hep yaptığın gibi kendinden önce başkaları için dua edebilmeyi öğret bana .

Kapımızdan kimseyi eli boş çevirmeyen güzel annem, aşkıyla yandığın yüce Mevlam seni sonsuza dek yüreğinde cennetinde saklasın…SENİ ÇOK SEVİYORUM….
PİNK söylüyor Dear Mr. President... Bu şarkıdan yola çıktım....

 
Toplam blog
: 76
: 2902
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

"Yasamak sakaya gelmez,büyük bir ciddiyetle yasayacaksinbir sincap gibi mesela,yani yasamin disinda ..