Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Siyaset
 

Geçirdiler

Geçirdiler
 

411 oyla anayasa değişikliğini meclisten geçirdiler. Geçirmesine geçirdiler de vizyon sahibi olamayan 411 kişi Türkiye`nin bunca sorunu dururken sivil anayasa yapıyoruz diye ülkeyi anayasa hükmü ile kutuplara ayıracaklarını akıllarına bile getirmediler. Ben bu oylamaya evet oyu veren milletvekillerinin bu oyları hangi bedel karşılığında verdiklerini düşünmeye çalışıyorum. Umarım kayda değer miktarda ihale ya da başka bedel ödenmiştir kendilerine. Eğer banka hesapları ya da mal varlıkları inceleme altına alınırsa değişimi daha yakından görebiliriz. Yoksa durup dururken Türkiye Cumhuriyeti`nin bütünlüğünü tehdit altına alacak bu anayasa değişikliğine katkıda bulunmazlardı. 9 Şubat Türkiye Büyük Millet Meclisinin kara günü olarak tarihte yerini alacaktır. Yüce Meclisin üzeri karanlık zihniyet ile örtülmüştür. MHP grubunu da katkılarından dolayi ayrıca kutluyorum, Devlet Bahçeli`nin secim propagandalari sirasinda Tayyip Erdogan`a hitaben attigi ip, simdi onemini daha fazla gosteriyor.

Ben milletvekillerini kasap dukkaninin sakatad bolumune benzetirim. Hangi parcasini isterseniz bedelini odeyip alabilirsiniz.

Secim doneminde milletvekili secilmek icin yuzbinlerce lirayi harcayan sahislardan farkli birsey mi bekliyordunuz? Tabiki yaptiklari yatirimin bedelini almaya calisacaklar.

Demokrasiyi amac olarak degil arac olarak goren basbakan, sahte demokratlarin ve besleme basinin destegi ile amacina ulasmis oldu.

Umarim hayirini gorur.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...