Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Geleneksel MB İnönü toplantıları için biz hazırız sayın Milliyet yöneticileri.Ya siz?

Geleneksel MB İnönü toplantıları için biz hazırız sayın Milliyet yöneticileri.Ya siz?
 

Haydi gökyüzü ile buluşmaya,İnönü'ye...Ne duruyorsunuz?


Milliyet.com.tr’den bir e-posta ile gelmesi ile başladı herşey.Milliyet Blog sayfalarının açıldığını ve yazmak için herşeyin hazır olduğunu bildiren o canım mesaj...Hastane koridorlarının,insanı canını burnuna getiren sıkıntısını atmak için,soluklanmak için bir fırsattı Milliyet Blog,öyle de oldu.

Zamanla gelişen dostluklara kişisel görüşmeler yetmedi,en sonunda toplantılar düzenlenmeye başlandı.İlk toplantı yazısı,benim MB sayfalarındaki ilk ve ebedi dostlarımdan Tuğba’dan geldi.Bu çağrıdan sonra MB editörleri 13 Ocak 2007’de DMC’de (Doğan Medya Center) bir toplantı düzenlediler.O zamanlar 700 küsür kişiydik.150 civarında MB yazarı oradaydı.Ulaşım sorunu nedeni ile birçok İstanbul’lu yazar gelememişti ama Osmaniye,Silifke,Bursa,Ankara,İzmir ve daha birçok bölgeden dostlar bu toplantıya katılmışlardı.O gece konuşmasına “MB yazarları,hoşgeldiniz “ diyerek başlayan Hanzade Doğan ve Başak Hanım olmak üzere organizasyona katkısı olan herkese teşekkür ederim.

 

Ardından 26 Mayıs Eymir/Ankara’da tekrar biraya gelindi.Sevgili dostumuz Akdenizli kaptanlığında ve tayfaları Fulya,Tuğba Hoşsada’nın evsahipliğini üstlendiği bu birliktelikte daha önce atılan MB dostluk tohumlarının yeşerdiğini,can bulduğunu gördük.Daha önce tanımadığımız,yazılarını bildiğimiz birçok dostumuzla yanyana,cancana olmanın keyfini çıkardık.Yüreğinize,emeğinize sağlık sevgili dostlar.

MB İzmir kanadı boş durmadı bu arada tabi ki.Eymir’de bizlere davudi sesi ile güzel anlar yaşatan abimiz İlyas Bayram 9 Eylül için söz istiyordu bizlerden.Ne yazık ki İzmir’e özel işlerim nedeni ile gidemedim.Organizasyon detaylarındaki mükemmellikten şahane bir toplantı olacağı belliydi,öyle de olmuş.Sevgili gurme ve futbol üstadı Mehmet Eren abimden ağzım açık dinledim İzmir toplantısını.İlyas Bayram abimden o toplantıya katılamadığım için bir kez daha özür diliyorum ve emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.

İzmir’den hemen sonra sevgili Talip Bölükbaşı 27-28 Ekim’de “gökyüzü çiçeklerinin açtığı yerde” İnönü’de buluşmayı teklif ediyordu.İlyas abimize mahçup olmuştım ama Talip Bölükbaşı bey’e mahçup olmadım.27 Ekim sabahı Türk’ün makûs talihini yendiği o kutlu topraklardaydık.THK (Türk Hava Kurumu) İnönü Eğitim Merkezi’nde MB yazarları gökyüzü ile buluştular.Ben 90+14 olduğum için bu buluşmaya yerden tanıklık ettim.90+’ların da makûs talihi bu işte.Havacıların geleneksel yemeği “efsane”yi kaşık salladık,THK’nın ve Türk havacılığının gelişimi hakkında bilgilendirildik.Havuz başında dev ateşin sıcağında eğlendik ki ne eğlendik.Otel konforu ve temizliğini aratmayan lojmanlarda kaldık.Ertesi gün İnönü’deki Karargâh müzesini gezdik.Kurtuluş Savaşı kahramanlarımızla gurur duyduk,THK ile gurur duyduk.Sevgili dostumuz Talip Bölükbaşı başta olmak üzere emeği geçen herkese bir kez daha teşekkür ediyorum.

(26 Ocak’ta sevgili Leyla Önder İstanbul/Şile’de bir toplantı düzenliyor.İlgili duyurular blog kategorisinden takip edilebilir.)

Gelgelelim bu kadar bilgi ne için faslına?Başlıktan da anlaşılacağı üzere Milliyet Blog yazarları Milliyet’in organize edeceği bir toplantı daha yapacak mı?Bence her yıl geleneksel olarak yapmalıdır.Bunun ne kadar faydalı olduğu DMC’deki toplantı sonrası yetkili ağızlardan duymuştuk.Peki mekân neresi olmalı?Yine herkesin gelirken kaybolduğu,taksicilerin bile yolunu şaşırdığı DMC binası mı?Ben yolu bildiğim ve bana yakın olduğu için bana uyar aslında ama bu konuda birçok serzeniş olduğunu biliyoruz.Benim önerim MB toplantıları geleneksel olarak İnönü Eğitim Merkezi’nde yapılması yönünde.THK yönetim kurulu üyesi,THK Çankaya Şb.başkanı ve MB yazarı Talip Bölükbaşı bu konuda yönetimin desteğini almış durumda.Uygun tarihlerde bu organizasyon yapılabilir pekâlâ.Geriye ortalama 150 kişilik bir organizasyonun maliyeti kalıyorki bu rakamın 17.050 YTL(onyedibin elli)olduğunu Talip Bölükbaşı’nın sn. Başak Hanım’a yaptığı bilgilendirmeden öğreniyoruz.

Bu rakama 4 havacılık etkinliğinden(planör,micrlight,yamaç paraşütü,AN2 toplu uçuş) üçünü gerçekleştirmeleri,1 günlük sabah kahvaltısı,öğle yemeği ve havuz başında geniş bir menü seçeneği (ızgara çeşitleri,salata,meyva,limitli yerli içki)ile akşam yemeği,ertesi günkü kahvaltı,kumanya,müze gezisi,tüm içecek ikramlar dahildir(daha ne olsun).

Sevgili Başak Hanım Milliyet yönetimine konuyu ileteceğini bildirmişti,gelişmeleri öğrenemedik hâlâ.Her katılımcının belli bir meblağı karşılamasını önermişti sevgili Pirmete büyüğümüz,ben de destekliyorum bu görüşü.17050 / 150=113,6 YTL olarak çıkıyor karşımıza.27 Ekim’de 30 YTL’lik bir katkı ile bahsettğimiz harika programa katılmıştık.Ancak uçuş giderleri THK yönetimince karşılanmıştı.

Şimdi sıra Milliyet yönetiminde.Bizler elimizi taşın altına koymak için hazırız,sizler bu taşı ya uzaktan seyredersiniz ya da bizlerle birlikte birarada gökyüzü çiçeklerinin açtığı yerde olmayı seçersiniz.

Ne dersiniz?

Talip Bölükbaşı bey’in ilgili bloğu:
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=85639
 

Blognot: Tüm cep telefonu operatörlerinden 3919 YANGIN yazarak Türk Hava Kurumu’nun yangın söndürme uçağı alım kampanyasına 6 YTL katkıda bulunalım.6 YTL ormanlarımız için umut olsun.Ayrıntılı bilgi için :
http://www.thk.org.tr/2005/anasayfa.htm

Blognot 2:Önyargıları kırmak atom çekirdeğini kırmaktan daha zordur. (Einstein)

 

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..