Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Gizli sevda

Sen,

Hep, saklı kaldın

içimde.

Yüreğimin,

bir köşesinde.

Sevdiğim

Söyleyemediğim.

Özlediğim

inleyemediğim

Kaybedince,

Küfredemediğim.

İçim kavrulduğunda

Yanamadığım.


Sen,

Hep gizli kaldın içimde

Unuturum dediğim de

Unutamadığım

Atarım dediğim de,

Atamadığım.

Küllenmiş

Kor gibiydin yüreğimde

Özledikçe üflediğim


Seni

Hep sevdim

Hep sevdim

Hep sevdim.

Bıkmadım.

Yorulmadım.

Aşk yalan dediler.

Ben sana kandım.

Yanarsın dediler.

Ben sana yandım.

Ve

Hiç pişman olmadım.

Anlatsam

Anlamazsın.

Sen orada

Ben burada

İşte böyle yaşadım. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..