Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Gökyüzü ağlasa da cemreler temizlese yüreğimizi...

Gökyüzü ağlasa da cemreler temizlese yüreğimizi...
 

Cemreler düşse ya yüreğimize...


Cemreler düşse ya yüreğimizin orta yerine... Her bir cemre geçirse acımızı , kaybolsa sızılar gökyüzünün  en temiz gözyaşlarıyla...

Nedir ki sevmek , sevilmek ? Dünya neden var ? Bizim burda işimiz ne ?

Mutlu olmayacaksak , bardağın dolu tarafıda artık boşalıyorsa suç kimde ?Soğuk bir sızı , kocaman bir boşluk, kaybolan giden zaman , harcanan sen... Bir insanı mutlu etmek o kadar mı zor, bir insanı kendi insanlığından şüpheye düşürmek bu kadar mı kolay ? Ben neyim ya da kimim ya da nerdeyim soruları dolanırken etrafımda sen kendinden nasıl emin olabiliyorsun...

Keşke gökyüzünün o masum , tertemiz gözyaşları alsa götürse kinimizi , kırgınlık , kızgınlık , tükenişlerimizi... Keşke bir yağmurda temizlense ruhumuz , yüreğimiz , zihnimiz...

Gerçekten bir sınavda mı yoksa olmayaca diye işaretler mi bu yaşananlar. Evrene ne gönderirsen o geri gelirmiş. Tırtttt.... Ben hep gülücük gönderiyorum ama bana bir şey gönderdiği yok :(

Belki de gökyüzünün gözyaşlarıyla benimkilerde karışıyordur. Ondan mı güçsüzlük, bitmişlik... Kopuk bir ben kocaman boşlukta duran hayat ve neden diye binlerce soru ?

İyi ki yazabiliyorum. En azından ruhumun dolmuşluklarını buraya haykırabiliyorum...Bir insanın sıcak tebessümlerini çalarsanız geriye ne kalır ki o insandan...

Ne yaşatıyorsa onu yaşatsın Allah'ım... Siz kıvrınırken acıdan, size bunları yaşatanlar mutluysa da Allah diyorum...

 
Toplam blog
: 15
: 482
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Delidir doludur insan evladıdır (:   Ankara   Bilgisayar/Bilişim ..