Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜLİN SAKALLIOĞLU DEMİRSOY

http://blog.milliyet.com.tr/demirsoy

14 Ocak '21

 
Kategori
Değerleme
 

göremedik

Yeniden Merhaba,

Hayat nasıl gidiyor diye hatır sorarak başlamak istiyorum sevgili dostlar.

Benimki düşe kalka, bir adım ileri, iki adım geri, kahtebessümle, kah gözyaşıyla devam ediyor. Allah bu günlerimizi aratmasın inşallah.

Göremediğimiz küçücük bir virüs gözümüze soka soka geldi ve yerleşti hayatımıza. Birçok insanımızı. sevdiğimizi aldı götürdü hayatımızdan. Ne acı değil mi.. 

Görebilirmiydik? Evet görebilirdik. Önlem alabilirmiydik? Evet alabilirdik. Biraz ekonomik sebeplerden, biraz önemsememekten işte bugünlere geldik.

Hergün haber dinliyorum ciddi haber kanallarından. Birçok insan yakınıyor haklı olarak. Acaba diyorum bu biraz da ilahi adalet mi. Evet kurunun yanında birçok yaş ta yandı, evet bu çok acı ama diyorum ki acaba biraz olsun ders alabildik mi?

Mesela eğlence mekanları, içkili mekanlar, lüks restoranlar. Gelen müşteriyi nasıl biraz daha fazla ödettiririm diye şişirilen hesapları, bir küçük şişe suya dünya para yazanlar, yemediğin şeyleri hesaba ilave edenler, fatura şişirdikçe şişirenler... Şimdi diyorlar mı acaba ''ben ne ettim de bunlar geldi başıma, bir daha mı. Tövbeee

Normal bir restorana gittiğimizde, daha kalabalık bir masanın getirisi daha yüksek olacak diye, iki kişilik masaya suratla bakan garsonlar, tabağı masaya kafama çarpar gibi koyan garsonlar... Şimdi diyormudur ben ne ettim.... Tövbeeee..

Okula göndermek için sabah erkenden kaldıran anne veya babasına kızıp, evden okula gidiyorum diye çıkan öğrenci. Ders çalışıyorum diye sürekli oyun oynuyordun, Okulda bilgi öğrenmek varken, sokakta küfür kavga öğrenmeyi yeğliyordun...Şimdi diyor musun  ben ne ettim. Bir daha mı.. Tövbeeee...

Bar, birahane sahipleri, kadın garsonu açık seçik giydirip masaların arasına salarak birçok erkeği yerinden yuvasından, çocuğundan ettiniz.. Şimdi düşünüyormusunuz bu neden bizim başımıza geldi. Bir daha mı.. Tövbeeee

Evet  doğru dürüst çalışan herkesi bu yazımdan tenzih ediyorum. Lütfen onlar alınmasınlar. Alınacak olan da zaten bu yazıyı okumaz bile biliyorum. Benim derdim acaba ders alabildik mi tarafıyla. Umarım almışızdır. Yaşlılar derler hep, ahir zamanda açlık çoğalacak, bina, zina çoğalacak, yokluk olacak. Ne kadar doğru söylemişler.

Bu virüs bize öğretti ki, paran var harcayamıyorsun, en lüks mağazalardan kıyafetlerin var giyemiyorsun, en kaliteli kozmetik, parfüm, bakım malzemelerin var kullanamıyorsun, lüks araban da olsa, hurda araban da olsa binip gidemiyorsun, hasta da olsan sıranı bekliyorsun. Yani  HERKES EŞİT , ALLAH HUZURUNDAKİ GİBİ

Ben müslüman bir vatan evladıyım çok şükür. Namaz kılarım ama beş vakit değil, inancım tamdır. Oruç tutarım sağlığım elverdiğince. Allah'a inancım tamdır. Yani radikal sanıp ta böyle bir yazı yazdığımı düşünmeyin. Bunlar düşüncemden dilime dökülenler sadece.

Yazımı noktalamadan önce çiftçikardeşlerimize de bir çift sözüm var.

Yıllarca tarlanızı ekmeyin, oturun, biz size para vereceğiz dediler, oturdunuz. Herşey ithal edildi sustunuz. Şimdi ucu size dokununca veryansın ediyorsunuz. Neden??

Hiç unutmuyorum, Rusya domatesimizi almadı diye bir çiftçi tonlarca domatesi denize dökmüştü protesto için. O zaman domates bayağa yüksek fiyattı pazarlarda. Çok sinirlenmiştim. Niye döküyorsun, hiç olmazsa ucuz sat ki yiyemeyen halk ta yesin. Niye bu hainlik demiştim. Şimdi pahalı mazot, pahalı yem diye dert yanıyorsunuz. Bu duruma biraz da kendi ayaklarınızla gelmediniz mi. Kime, niye bu sitem..

   Biz virüsü göremedik ama virüs bizi çok net gördü. Allah hepimizin yardımcısı olsun

                                                                                                                Saygı ve sevgiyle                                                                                                           

 
Toplam blog
: 12
: 122
Kayıt tarihi
: 08.11.12
 
 

İzmir'in sıcacık insanlarla dolu olduğu güzel bir mahallesinde dünyaya gelmişim ve ne şanslıyım k..