Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '08

 
Kategori
Dostluk
 

Gözde için duanızı istiyorum

Gözde için duanızı istiyorum
 

Önce Restoranım'da müşterimdi Gözde. Sonra neşesinden, gözlerindeki sımsıcak enerjisinden içim kaynadı. Kafamız da uyuşmuştu. Her öğlen olmasa da gelirlerdi yemeklerimden yemeye. Banu en yakın iş arkadaşı… Koşuşturmacadan bir fırsatını bulur, zor bela yanlarına oturur, biraz da olsa arkadaşlığımızın tadını çıkarmak isterdim. Hatta restorana kendimi hapsettiğim ilk yılın sonunda ilk kez onlar beni dışarı çıkartmıştır. Hem de mesai saatleri içinde... Çığlık çığlığa bir basket maçına gitmiştik kız kıza.

Banu aradı az önce. Hayırdır inşallah. Önce beni merak etti aradı sanıyorum. Ama sohbet eder gibi konuşmuyor. Sesi berbat. Lafı geveliyor. Hamileliğimi, bebeği soruyor. Bir şeyler söylemek istiyor ama söyleyemiyor. Nihayet baklayı alıyorum ağzından. Gözde trafik kazası geçirmiş. İki gündür Haydarpaşa Numune Hastanesinde yoğun bakımdaymış. “Beynindeki ödem az biraz iyileşme gösterdi bugün” diyor Banu. Ağzı yüzü dağılmış durumdaymış Gözde’nin."Ama önemli değil. Önce bir yoğun bakımdan çıksın da... Daha yapacak çok şeyimiz var."diyor.

"Yalnız mıymış arabada?" diyorum. Bir iş arkadaşları da varmış. Evlerine birkaç sokak kala, Hasanpaşa’da karşı yönden gelen, yolu bilmeyen bir şoför Gözdenin şeridine uçmuş ve onun tarafından çarpmış. Gözde’nin aracını takla attırmış. Durduk yere Gözde’mizin hayatının en zor günleri, saçmalayan bir şoför yüzünden başlamış oluyor. Birkaç saniye önce geçseler…

Pazartesi gününe kadar umuyoruz ki o daha da toparlayacak kendisini. Gözdenin durumunu merak edenler ve ona destek olmak isteyenler için “Facebook”da “Gözde Seninleyiz” grubu oluşturmuşlar. www.facebook.com’da arama kısmına “Gözde Seninleyiz” şeklinde yazarsanız sayfaya ulaşabilirsiniz.

Tüm Milliyet Blog okurlarından ve sevgili blog yazarı arkadaşlarımdan ilk defa bir şey rica ediyorum. Lütfen Gözde için dua edin. İyi enerjilerinizi gönderin. Çünkü o dünya iyisi bir insan. Hayat dolu. Hayatına devam edebilmesi için ihtiyacı olan gücü ona sadece dualarımızla verebiliriz. Şimdiden herkese teşekkürler.

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..