Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Guiza& Semih Aregone’si ipten aldı..

Guiza& Semih Aregone’si  ipten aldı..
 

fenerbahce resmi sitesi


Fenerbahçe Kocaeli spor maçını kazanarak kötü gidişe son vermek ve çıkışa geçmek için iyi bir fırsat olarak görebilir diye düşünüyordum. Ama düşünen sadece ben ve benim gibi Fenerbahçe’yi seven tarftarlar sanırım. Çünkü ilk yarı sahaya çıkan Fenerbahçe’li futbolcular, gerçekten rezil denecek kadar kötü oynadılar. Bu kadar isteksiz ve kötü oynamak bence imkansız, takımı sabote etsen, maç satsan bu kadar olmaz. Pes vallahi pes doğrusu.

Defans ne bir kademe, ne bir adam markajında başarılı oldu.Rakip futbolcular Fenerbahçe defansında adeta ellerini kollarını sallayarak gol pozisyonuna giriyorlar. Orta saha da bu kadar çok pas hatası yapan takımın kazanması bence imkansız. Kocaeli spor adeta gol kaçırma yarışına girdi. Yoksa ilk yarı bir gol değil, birkaç gol daha Fenerbahçe kalesine atmaması imkansızdı.

Ruh yok, Aregones’le birlikte bu takımdan çok fazla futbolcu gitmesi gerek diye ilk yarı sonunda düşündüm.

İkinci yarı ise Fenerbahçe daha atak ve istekliydi. Ama defansına çare bulamadığı sürece hüsran onların göbek adı olacak. Uğur’un yerine giren Deniz belkide maçın berabere bitmesine sebep olacaktı. Aragones özellikle değişkliklerde ve zamanlamada yaptığı hatalara rağmen uzatmanın son saniyesinde Guiza & Semih ikilisi Fenerbahçe’ye ilk deplasman galibiyetini kazandırdı.

Ama bu galibiyet gelecek için hiç ama hiç ümit vermiyor.Radikal kararlar almak, futbolcuların kendilerine bazı soruları sorup, cevaplarını alması gerek diye düşünüyorum.

Bu kadar pas hatası yapan takım, kanatlardan yapılan ve netice alınamayan ortalar, kaleyi tutmayan şutlar, en önemlisi kazanma hırsı olmayan futbolcular, birde bunlara bu olumsuzlukları değiştirmek için hiçbir şey yapmayan bir hoca..

Ben inanıyorum, yönetim muhakkak devre arasında radikal kararlar alacak ama tek sorun bu takım devre sonuna kadar ne yapacak? Özellikle derbi maçlarında netice alamazlarsa sen gör o zaman kumpanyayı.

Bu maçı Guiza’nın bir gol, iki asisti ve Semih kurtardı desek yalan söylememiş oluruz. Guiza yine çalışkan ve mücadeleci, ama onun bence Fenerbahçe içinde gol kaçırma lüksü yok, her pozisyonu atmalı bence!!!

Semih sakatlık sonrası tutuk bir görüntü çizdi, ama uzatmada son saniyede attığı gol ile 100. maçında yine Fenerbahçe’yi kurtardı.

Alex bu maçta tutuk oynadı. Alex bu dönemde sahneye çıkmalı, takımı toparlamalı.

Kocaeli ise bu maçta kzanmamsı içten bile değildi. Fenerbahçe’den fazla pozisyona girmelerine rağmen maçı dramatik bir şekilde uzatmanın son saniyesinde kaybettiler.

Hakem Bülent Yıldırım ise son uztmada 5 dakika vermesine rağmen, gol 6. uzatma dakikasında gelmesini nasıl açıklayacak merak ediyorum. Ama kural, hakem bitiş düdüğünü çalmadan maç bitmez. Yılmaz Vural gibi tecrübeli hoca bunu bilmesi gerek ve son saniyelerde Guiza ve Semih’e önlem alması gerekiyordu.

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..