Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gülümsedim...

Gülümsedim...
 

Bu akşam,

Yıldızların altında öylece oturmak, çiçeklerin kokuları ile sarmalanmak, yüzüme damlayan bir kaç damla yağmurla gülümsemek istedim. Yağmur yağmadı. Ama ben yıldızların altında oturdum. Çiçeklerin kokuları ile gözlerimi kapadım doya doya içime çektim onları. Gülümsedim.

Bu akşam,

Saate aldırmamak, yapmam gereken işleri düşünmemek, hayat sanki sonsuzmuş gibi hissetmek, aklımı uçurmak, sonra bir güvercin gibi bir dala konmasını izlemek ve gülümsemek istedim. Saate aldırmadım, işleri düşünmedim. Ama aklım uçup bir ağaç dalına konmadı. Ben yine de gülümsedim.

Bu akşam,

Her şey istediğim gibi olsun istedim. Ama olmadı. Ben yine de gülümsedim. Varsın yağmur yağmasın, aklım da uçuvermesin, yıldızlar oradaydı, çiçekler kokuyordu ve ben oturuyor, hiç bir şey düşünmüyordum ya...

Gülümsedim...

Blog Resim: Gustav Klimt

 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..