Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Haftanın ''ennn''leri :)

Haftanın ''ennn''leri :)
 

Malzeme bol :)

Ortalık şenlikli :)

Haliyle arayı fazla açmadım bu sefer de :)

Sayfaya bakındım, hayata bakındım, her bişeye bakındım durdum :)

Liste yaptım :)

Listeden önce, başımız sağolsun diyorum, sayfamızda yazarlarımızın kaybını bildirir acı haberleri bir daha okumayalım temennisiyle.

Narçiçeği kullanıcı adıyla yazan değerli yazarımız Nergis hanımı kaybettik.

Kendisine Cenab-ı Hak'dan gani gani rahmetler; kederli ailesine ve yakınlarına da sabr-ı cemiller diledik.

Şimdi gelelim hallerimize :)

Önce...

Haftanın olayı:

Kış geldi, kar yağdı.

Haftanın etkinliği:

Karne tatilindeki bebelerle gezmek :)

Haftanın mutlusu:

Irmak Denizsu :)

600.cü yazısını yazmış, pek mutlu oldu :)

Tebrik ettik, ''darısı başımıza'' dedik :)

Haftanın haklısı:

Ali Haydar Özkan :)

Haklı :)

''Hayat bu, daha neler göreceksin'' dedik :)

Haftanın tatlısı:

Kabak tatlısı yine :)

Öyle :)

Haftanın ''gülmek en çok yakışanı'' :

Alyoşa :)

Güldüğü zaman gözlerinin içi gülüyor, ben bayılıyorum yüzündeki ışıltıya :)

Haftanın karalar bağlayanı:

Süleyman Ekim :)

Milliyet satılacak, blog kapanacak deyu aklı çıkıyor :)

''Su akar yolunu bulur, rahat ol; yandan çarklı bol köpüklü bir kahve yapalım, keyfini çıkar, takma kafana'' dedik :)

''Haftanın ennn''lerinde bir basamak yukarı çıkanı:

Serhatt :)

Gayet azimli, takdir ettik hooop yukarı çektik :)

Haftanın liste yapanı:

İzmirli97 :)

Değerli büyüğümüz de gönül defterindekileri paylaştı bizimle :)

''Devamını bekleriz'' dedik :)

Haftanın sisler arasında belireni:

İlyas Bayram :)

Ne zamandır görünmüyordu, yazılarını okumayı özlemişiz, ''hoşgeldin'' dedik :)

Haftanın laf yetiştireni:

Newyorker :)

Taaa oralardan buralara laf yetiştiriyor, ''oturun oturduğunuz yerde'' diyor, çok kızmış maraza çıkaranlara, belli :)

''Boşver'' dedik, şöyle bol köpüklü yandan çarklı bir kahve de ona yaptık :)

Haftanın çalışkan karıncası:

Adem Çalışkan :)

''Afferim'' dedik :)

Haftanın kısmeti kapananı:

Ahmet Balcı :)

Yenkeler sıcak memleketlere göç ettiler topluca herhal :)

Yoksam bize name düzer miydi böyle sayfa sayfa :)

Yine de ''Ayyy yazıkkk! Telli Baba'ya git, dua et, gelin teli kopar sakla cüzdanında, belkim açılır kısmetin'' dedik :)

Haftanın yakışıklısı :

Muzaffer Cellek :)

''Tü tü maaşallah, Allah nazarlardan saklasın'' dedik :)

Haftanın hökümatı:

Balcı büyüğümüz yapmış kafasına göre kabine :)

Kraldır, ne yapsa yeridir dedik bağlılığımızı bildirdik :)

Haftanın hökümat gibi kadını:

Sabiha Rana :)

Öyle valla :)

Dediğini yaptırır, sözünü dinletir, vurduğunu indirir, ''helal'' dedik :)

Haftanın helecanla bekleneni:

Blog Nobel ödülü sahiplerinin açıklanması:)

Çatladık çatladık :)

Haftanın esaslı bir ''Müşteri Hizmetleri Eğitimi''ne ihtiyaç duyan ( lar ) ı:

Gün Gece, Elif Alaca ve arkadaşları :)

Yazdıkları doğru, sözleri hak, kabul ettik, iman ettik :)

Ammaaa...

Yöntemleri yanlış :)

Öyle ''apartman altından atılan market broşürleri'' muamelesi yapmayın yazdıklarınıza :)

Yazıp geçmeyin :)

İnsanlar da şöyle bir bakıp geçmesin :)

Azıcık iletişim kurun biz fanilerle :)

De mi?

Haftanın Halkla İlişkilercisi:

Ahmet Şecer :)

Değerli yazarımız işi biliyor :)

Yazılarını yoruma açtı, başka yazılara da yorum yazıyor, oy bilem kullandı :)

Gelecek vaadediyor :)

Bizimle haremde oturup çekirdek çitlemesini beklemiyom tamam ama abilerle hızlı bir tavla partisinde hünerini görmek isterdim ne yalan söyleyeyim :)

Haftanın doğum günü bebesi:

Arif Öğütçü :)

Yeni yaşını kutladık, sevdikleriyle dolu dolu geçireceği uzuuun ve mutlu bir hayat diledik :)

Haftanın yazısı:

Suriye Gezisi başlıklı blog :)

M. Demirel Babacanoğlu yazmış, çok beğendim :)

Haftanın Red Kit'i :

Nilgün Akad :)

Gez göz arpacık deyu gördüğü bidonu deviriyor abla :)

Şimdi acemi ama sonra sonra silahı hulahop gibi çevirecek parmağında, ''hadi bakalım'' dedik, ufak ufak yolundan çekildik :)

Haftanın dünyadan haberi olmayanı:

Nilgün Akad apla yine :)

İzmir'de Asansör'ü bilmiyor daha :)

Miranda'yı da bilmiyordu, Google'dan bakacaktı :)

Haftanın ''faili meçhul''ü:

Silver 035 :)

Kim vurduya gitti fukara, yazıkkk :)

Haftanın evini taşıyanı:

Murat Hacıoğlu :)

İstanbula gitmişler, evlerini yerleştirmişler her bişey bitmiş maç derdine düşmüşler :)

''Hayırlı uğurlu olsun, güle güle oturun'' dedik :)

Haftanın ekmek yapma makinası:

Sinbo :)

Fiyatı uygun, marifeti çok, bozulmuyor hemencecik :)

Haftanın en güzel ekmek yapılan unu:

Sinangil :)

Makina için ürettikleri çeşitlerle yapılan ekmekler kekler çok güzel oluyor :)

Ekmek makinası olan blog yazarı bayanlara bir koli ürün gönderiyorlar okurlarıyla paylaşsınlar deneyimlerini diye :)

Bana gönderdikleri bana da yetti, arkadaşlarıma da, komşularıma da :)

Sinagil özellikle tercih ettiğim bir markaydı zaten, keyifle kullandım :)

Haftanın hoş gelmişi:

Baver Ergun :)

Yazılarını tekrar okumak güzel, ''hoşgelmişsen'' dedik, buyur ettik :)

...

Aklıma geldikçe eklerim yine :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..