Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Haklısın

Haklısın
 

Haklısın


Bir merhaba demeni bekledim

Nasıl olursa olsun, sadece merhaba.

Nasılsın , ne var ne yok yaşamında?

Hala yalnız mısın?

Demeni bekledim, biliyor musun?

Sesin aynı ses, tınısı aynı tını.

Görebiliyorum, tercihin değişmiş

Duygusalları tercih etmiyorsun

Anladığım kadarıyla.

Gerçekçi ve anaç olmamalı seninle birlikte olacak kadın.

Tabi ki saygı duyuyorum isteğine.

Bakıyorum alışveriş listen elinde

Alışveriş yapacaksın.

Ben hep istemiştim alışveriş yapmanı.

Ama kadından kadına fark var

Haklısın.

Sorun bendeydi sanırım.

Ve sana sonsuz mutluluklar diliyorum.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...