Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatı kaleme almak

Hayatı kaleme almak
 

Yaşanan hayat herkese açıktır. Ben hayatı kaleme alıyorum. Yaşananları gelecek nesiller okusun diye kalıcı hale getiriyorum.

Hayatı kaleme almak. Yaşananları yazıya dökmek ve kalıcı olmasını sağlamak İşte hayatı kaleme almak budur.

O zaman ne olur. Yaşananlar yapılanlar inkar edilemez. Unutulmaz. Yaşananlar, yapılanlar herkes tarafından öğrenilir ve gelecek nesiller bile bunu bilirler.

Yaşanan hayat herkese açıktır.

Ölüm hep yalnızken gelir. Sanki Azrail herkesin gitmesini bekler. O zaman daha az utanır yaptığı işten.

Ölüm fetva istemez. Ölüm uyumak değildir. Herkes korkmalıdır.

Korkmayanlar kimlerdir? Gerçekten korkmayanlar kimlerdir. Akıllı olanlar mı/aptal olanlar mı? Kimlerdir? Bunu bilen var mıdır? Bunu bilen var mıdır ? Varsa ne yapıyordur ?

Benim hayatım hakkında ancak ben karar verebilirim. "dünyanın çivisi çıkmış" derler . çivisi çıkınca ne olur? Dünyanın düzeni bozulur demek. Düzen demek alışılmış yaşam tarzı demek.

Değişsin. Bakalım ne olacak? Çivisi çıksın bu dünyanın.

İhtilal yaparak devrimi gerçekleştiren gençlerden bir bağırarak iki elini birden havaya kaldırdı.

-İşte artık her şey bitti.

Diğeri eliyle onu kenara iterek bağırdı.

-Her şey yeni başlıyor!...

Bir garip huzursuzluk var. Hava parçalı bulutlu. Yağmur yağdı yağacak. Hafiften yağmur yağacak….Ağırdan yağmur yağacak…..

Yakınlarda... uzaklarda... bir bebek doğdu doğacak.

Hadi bir kahkaha at... Hadi gül... Hadi sev... Hadi kucakla öp beni... Hadi her şeyi bırak...

Tam yanıma oturup öylece bakalım.

Ne güneşin batışını... Ne denizin dalgalarını... Ne kavak ağaçlarının uzayıp giden, rüzgarda hışırdıyan yapraklarını...

Öylece hiçliğe yokluğa...

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..