Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Hayatın anlamı

Hayatın anlamı
 

Hayatın anlamını, anlamıyla yaşamak için hepimiz alabildiğine bir yogunlukla, koşuşturup duruyoruz...

Düşünüyorumda hayatımı"zın büyük bir bölümü, sadece para kazanmak ve de kariyer yapmak peşinden geçiyor. tabii durum böle oluncada ilgi alanlarımız bu iki çerçeve de sıkışıp kalıyor....... nasıl para kazanırım, iş yerinde yükselmemi nasıl saglarım, cok param olmalı, bende bu arabaya binmeliyim, benimde böyle bir evim olmalı....vs gibi bir yıgın istek.

Hayatın anlamı dedim, tabii aşkı unutmak elbetteki olmaz. ama aşklarda artık para+kariyer=AŞK durumuna gelmiş günümüzde.
Yani İKİ GÖNÜL BİR OLUNCA SAMANLIK SEYRAN OLUR. Ata sözü yerini, İKİ GÖNÜL BİR OLUNCA SAMANLIK ZİNDAN OLUR. yerine bırakmış.

Hiç düşündünüz"mü hayatın sizin için anlamını....

Ben düşündüm, üzülerek ve de derin, derin düşünerek söylemeliyimki malesef, kariyer ve para.

Bu sistem içinde önceliklerimin yerleri ve hayatımın anlamı değişmek zorunda kalmış.

 
Toplam blog
: 14
: 1384
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Uzun süredir medya sektöründe çalışıyorum, Sivas'da dogdum... İstanbulda yaşıyorum ..