Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Hayvanlardan özür diliyorum

Allah kahretsin bir kurban bayramını yine bildik tanıdık görüntülerle yaşamaktayız.

ALLAH'ın insanlara bayram olarak bahşettiği bu mübarek günleri ne yazık ki hayvan katliamına döndürmekteki başarımız rekorlar kitabına girecek kadar ilerleme kaydetti.

Eline bıçağı kapan ruh hastası, kendilerine insan diyemiyeceğim türler, bu günün mana ve önemini ruhunda yaşayamayan manyaklar, kurban olarak seçilen hayvanları olmadık işkencelerle katletme yarışına girmişler, binlerce hayvan bu yolla telef edilmiştir. (Ekranda hayvan can havliyle debeleniyor, gözü dönmüş cani , hayvanın arka bacaklarına bıçak sallıyor. Bunu yaparken yüzünde tuhaf bir sırıtmayla kameralara poz veriyor. Rezil!!!!)

(Bu tür işkence ile kesim yapmanın cezası da 995 bin lira)

Din alimlerine soruyorum, Hocalara, Ulemalara, bu konuda bilgi sahibi kim varsa onlara soruyorum. Bu şekilde kurban kesimleri Allah katında kabul görür mü? Bunların etleri murdar olur mu? Bu kurban KURBAN sayılır mı?

Kurban kesmek yüce dinimizin müslümanlara vacip kıldığı bir emirdir. (Bunun farz, sünnet olduğuna ben karar veremem. Alimler daha iyisini bilirler. Sünnet olduğunu söyleyenler de vardır.)

Kesilecek kurban itina ile hazırlanır, incitilmez, gözleri bağlanır, okşanır sevilir, namazı kılınır. Bir dini ayin şeklinde Yüce Allah'a sunulur.

Biz Müslümanlara yaraşan ibadet budur.

Gelin görün ki dinimin ibadetlerini kanlı shov a döndürenlere kimse dur diyemiyor.

Neden kurban bayramı öncesi gerekli tedbirler, önlemler yeterince alınamıyor? Niçin camilerde vaizlerimiz bu konularda halkımızı bilgilendirmiyor? Allah'ın bize emanet ettiği kullarının hakları neden gözardı ediliyor da ipe sapa gelmez hurafelerle yurdum insanının beyni yüzyıllardır yıkanıyor?

Anlamıyorum, anlayamıyorum. Bu görüntülerden insanlık adına utanıyorum. Hayvanlarımızdan da bir şey yapamadığım için özür diliyorum!

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...