- Kategori
- Gezi - Tatil
Hem kulağa hem mideye hitap...

Bodrum'da yaşamak güzel olurdu herhalde. Her tatile gidişte bunu düşünmeden edemiyorum. Öte yandan kışları İstanbul'a göre hayatın daha yavaş olacağı endişesi de içimi sarmıyor değil.
Bodrum'da yaşamayı tercih eden ciddi bir potansiyel var aslında. Bu kişilerle sohbet ettiğinizde, yaptıkları seçimden mutlu olduklarını görebiliyorsunuz. Tabi hayatlarını devam ettirmek için gerekli iş/gelir imkanını bulduklarını da gözardı etmemek gerek..
Bilmem sıra bize ne zaman gelecek?? Eşim Bodrum'un bir köy okulunda öğretmenliğine devam etse, ben daha sevebileceğim turizm, organizasyon, hizmet gibi sektörlerde çalışsam ve oğlumuz temiz hava ve denizin içinde büyüse ne güzel olur aslında...Kimbilir, bir gün belki...
Bodrum'da Tam Tam adlı restorandan bahsetmiştim geçen yaz bir blogumda. Mideye hitap eden mezeler ve yemeklerin tadı hala damağımda. Canlı müzik de yapılan mekana önümüzdeki hafta ekol bir sanatçı geliyormuş: Erkan Oğur...Önümüzdeki hafta yine Bodrum'da olmayı planlıyorum ve böylece hem midemi, hem de kulağımı sevindirme şansım olacak. "Gezdiğin gördüğün senin olsun, ne yedin ne içtin, Erkan abiden ne dinledin" derseniz eğer, sizlere de aktarırım bir sonraki blogumda..
Bol Bodrumlu günler dilerim...
Bodrum'da yaşamayı tercih eden ciddi bir potansiyel var aslında. Bu kişilerle sohbet ettiğinizde, yaptıkları seçimden mutlu olduklarını görebiliyorsunuz. Tabi hayatlarını devam ettirmek için gerekli iş/gelir imkanını bulduklarını da gözardı etmemek gerek..
Bilmem sıra bize ne zaman gelecek?? Eşim Bodrum'un bir köy okulunda öğretmenliğine devam etse, ben daha sevebileceğim turizm, organizasyon, hizmet gibi sektörlerde çalışsam ve oğlumuz temiz hava ve denizin içinde büyüse ne güzel olur aslında...Kimbilir, bir gün belki...
Bodrum'da Tam Tam adlı restorandan bahsetmiştim geçen yaz bir blogumda. Mideye hitap eden mezeler ve yemeklerin tadı hala damağımda. Canlı müzik de yapılan mekana önümüzdeki hafta ekol bir sanatçı geliyormuş: Erkan Oğur...Önümüzdeki hafta yine Bodrum'da olmayı planlıyorum ve böylece hem midemi, hem de kulağımı sevindirme şansım olacak. "Gezdiğin gördüğün senin olsun, ne yedin ne içtin, Erkan abiden ne dinledin" derseniz eğer, sizlere de aktarırım bir sonraki blogumda..
Bol Bodrumlu günler dilerim...