Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Hepimiz Yalnızız

Hepimiz Yalnızız
 

http://img.blogcu.com/uploads/avatars/642375_5948.jpg



Hepimiz Yalnızız

Sana anlatmıştım,

Biliyorsun.

Biliyorsun;

Biri birimizi hiç görmeden geçen yılların özlemini

Ve son bir kaç yılın özetini.

Sana buradan,

Şimdi teşekkür etmek isterim.

Çünkü sen de bana anlattın.

Çok özet olsa da;

Anlattın ya...

Benim sana aktardığım özet var ya,

O anlam yüklü son yıllar..

Öğrendiğin,

Bildiğin gibi;

O güzel yıllar,

Şimdi sanki,

Sanki kurumuş dökülüveren yapraklar..

Nereden...nereye,

Dile kolay,

Onca yıl!

İşte bugün,

Anlam yüklü,

Aşkın, sevginin hasını yaşadığım o dönemin sonunda;

O dönemle ilgili bir özel gün daha yaşadım bu ortamda.

Tarifsiz hezeyanlar içinde geçen;

Duygu yoğunluğu yüksek,

İç hesaplaşmaların her iki tarafın yüreğini dağladığı;

Alev-alev yanan çam ormanı misali haftaların ardından;

Verdiğimiz ortak kararın gereğini yaptım.

Farklı bir şekilde yola çıktım.

Çıktım..

Zaman daralmadan

Ve sözüm lafta kalmadan..

Bugün,

İstanbul 'un o güzelim rüzgarlı yaz sıcağında;

Bir elimde hurç,

Diğerinde çantalarla çıktım evin kapısından..

Daha henüz merdivenin ilk basamaklarında;

Henüz sokağa adım bile atmadan;

Pes doğrusu!

Kimi gördüm biliyor musun?

Bilmem tanır mısın?

Belki de tanımıyorsundur onu...

Ama ben,

Ben yıllardır uzak kalmama rağmen

Hemen tanıdım onu..

Bir anda karşımda bulduğum;

Görür görmez tanıdığım;

Evet O idi.

O,

Yalnızlık..

Yalnızlığı selamladım,

Hiç duraksamadan..şaşkınlığıma rağmen..

Selamladım selamlamasına da

Kıs-kıs güldü bana

Sanki kızdırmak istercesine..

Ama ilk kez,

Evet ilk kez farklı selamladı beni,

Dost nefesiyle "merhaba" dedi.

Yalnızlık,

Biliyorsundur;

Yalnızız aslında hepimiz,

Yalnızız her birimiz..

Usta şairin deyişi ne güzel;

"Yalnızlık paylaşılmaz,

Paylaşılsa yalnızlık olmaz"

Ne güzel demiş.

Demiş demesine de..

Yalnızlık tabiatın özünde..

Herbirimiz bir diğerimize,

Her canlı bir yerlere bağlıyken sıkı-sıkıya;

Evrenin yaradılışı gereği,

İncecik bir çizgi var

Bütün ile parça arasında.

Doğarken yalnızız,

Yaşamla ilk tanışmanın ilk acısı;

Acaba neye vurgu olsa gerek..

Ve ölürken,

Ölürken de yalnızız.

O zaman,

O zaman neye gerek, kime hizmet yalnızlıktan kaçmak!

Bak!

Bir konuda anlaşalım!

Ben karar verdim arkadaş

Yalnızlıkla dost olacağım.

Yalnızlığımı,

Sevdamı,

Aşkımı...

Hepsini,

Ama hepsini

Önce onunla paylaşacağım.

Usta Şaire adeta nispet yapacağım.

Eğer,

Eğer beni bir gün,

Benim yalnızlığımı..

Yalnızlık ile biryerlerde görürsen eğer..

Aman ha!

Sakın Aşkımı aldatıyorum sanma!

:-)

Tarık Toraman

03.Ağustos.2008

 
Toplam blog
: 38
: 629
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba, MilliyetBlog 'un ilkeli yönetiminin yanı sıra; sağlamış olduğu sürekli gelişim içindeki ..