Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her şeyin bir giysisi var

Her şeyin bir giysisi var
 

alıntıdır


Her şeyin bir giysisi var. Bencilliğin, iki yüzlülüğün, sevgisizliğin, ilgisizliğin…

Etrafıma bakıyorum bazen. Hani oradaymış gibi olup aslında başka bir yerde olmak vardır ya işte öyle bir bakış benimki. Farklı hayatları dinliyorum. Bir çoğunun içinde bulunduğu durumun farkında bile olmayışına gülümsüyorum.

Bazen yürütülen bir beraberliğin bile yalnızca “alışkanlık” dan ibaret olduğunu anlıyorum. Bu düşüncenin giysisi “o bensiz yapamaz” oluyor genelde. Bensiz yapamaz diyen bilmiyor ki, asıl kendi alışkanlığından taviz vermekten çekindiğini. Yalnızlıktan korktuğunu itiraf edemiyor ki…

Bazen çok sinirli olduğunu iddia eden insanları gözlemliyorum. “Ben aşırı sinirliyim, sıkıntıya gelemem” diyenlerin sinirlilik değil edepsizlik yaptığını kabullenmesini bekliyorum. Ama nafile…

Anlıyorum ki; edepsizliğin giysisi olmuş sinirlilik. Vazgeçiyorum ummaktan. İnsanlar bu kadar profesyonel terzilerden çıkmış giysilerle gerçeklerini süslerken, onlar adına bir şey ummaktan vazgeçiyorum.

Sonra acaba hayat bir oyun derken fazla mı kaptırdık kendimizi? Hepimiz biraz fazla mı oyuncu olduk? Diyorum.

Kendi giysilerime bakıyorum tek tek. Kalbimin dolabında bin bir renkle bezenmiş hepsi. Ümit diyor biri, bir diğeri ise sevgi.

Sevgi diyor herkese yakışanı. Beğenilme kaygısı taşımadan üzerine oturanı.

Bir diğerinde anlayış buluyorum. Karşındakini anladığın kadar anlaşılırsın diyor sanki. İhtiyacımız yok diyor rengarenk olmaya. En renkli bahçe orada durmakta; sol yanımızda.

Kendi hayatıma giydirmem gereken giysiye bakıyorum sonra…

Gökkuşağı renkleri taşısın istiyorum her aşamasında. Kilo alsa da yaşam, bazen çirkinleşse de ayna karşısında, öyle bir giysisi olsun ki bahanelerimin objektifçe dursun orada, sol yanımda.  

Kıracaksam doğrudan kırabileyim hak edeni. Seveceksem yüreklice sevebileyim sevgiyi baş tacı edebileni. Tutacaksam endişesiz, kaygısız tutabileyim yanımdaki eli.

Giysisi olmasın bahanelerimin, ben gibi yaşayabileyim.

Bir ömrün sonuna geldiğimde; “ben içimden geldiği gibi kendi hayatımı yaşadım” diyebileyim.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..