Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Herşeyin bedeli var…

Herşeyin bedeli  var…
 

Net'ten


Mevsimin kışa dönmeye hazırlandığı zamanlarda nefes almayı sevdiğim yerlerden birindeyim.

Acılı bir bakış yerleşirse eğer kirpiğinin ucunda gözbebeğine.

Her şeyin bedeli var güzelliğinin de bir gün gelir ödenir öde Firuze…

Sıcacık  çayıma eşlik ediyor şarkı .
*
Mevsim kışa dönse de bize biraz vakit vermişti doğa, zamansız baharı sunmuştu hiç beklemeyenlere.

Zamansız bir bahardı işte ne kadar süreceği belli olmayan. Belki birkaç gün belki birkaç saat.

Olsun yeterdi bana ruhuma iyi gelmişti bu zamansız bahar. İçimdeki çiçekler tomurcuklanıvermişti. Sonradan gelecek soğuklara hazırlıksız olsamda.

Bedel ödemeye alışkın olduğunu söylerken sen, ben ödediğim bedelleri düşündüm şarkı boyunca.

Acılı bir bakış yerleşirse eğer

Kirpiğinin ucundan gözbebeğine…

Ve Yürekten çıkıp kirpiğimin ucuna gelenleri sakladım nedensizce.
*
İnsan ne kadar çok bedel ödüyor aslında, yaptıklarının yanında yapamadıklarının da  bedelini ödüyor.
Galiba ben en çok yapamadıklarımın bedelini ödedim. Hem de o çok korktuğum yalnızlıklarla. İzinsiz, kilitleri kırıp kapılardan süzülerek gelen yalnızlığımla..

Yalnızlığım!!

Oysa şimdi birlikte olmayı sevdiğim en yakınım.

Sen de hazırsan eğer bedel ödemeye

Tut ellerimden….
*


Ocak 2012/ Kurşun
 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..