Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Hikmetinden sual olunmaz

Hikmetinden sual olunmaz
 

Superman ‘a rastladım dün gece, hayli ağlamaklı ve yorgundu.

Adı çıkmış vatan kurtaran diye gezegenler arası gazetelerde.

Adı çıkmış ya, 24 saat x 7 gün yetmezmiş kendisine.

O kadar yorulmuş ki dünyanın dönüşünde, dönerken kendide

Nefes nefese…

Yetişemez olmuş, kendi derdine derman olmak nerdeeee..

Kapatmış kendini evine, son çare

Demiş ki; sen de başının çaresine bak dünya !…

Bekleme benden, bir yardım, bugünlerde..

Bir de üstüne eklenmiş kırdığı kalbin acısı,

dostunun hayal kırıklığı…

Ama ne yapsın Superman ‘da olsa insan bir yerde

Kımıldayacak hal kalmamış bünyesinde…

Yıkıldı, yıkılacak…

Bir koltuk bulmuş kendisine

Oturunca anlamış koltuğun hikmetini

Gevşemiş önce, sonra yerleşmiş iyice

Kalk demek de nafile…

Bir kere oturmuş…

Ne denebilir ki kendilerine…

Koltuk bu….

Hikmeti kendinden belli…

Superman ‘da olsa insan bir yerde.

Koltuğun sihirli dünyası daha cazip gelmiş …

Oturmuşta oturmuş önce,

Sonra,

ve şimdilerde….

Dünyanın hali belli.z

Koltuktan hesap sormak ne haddine…

Jülide Öncel / 25.09.2007

 
Toplam blog
: 47
: 421
Kayıt tarihi
: 15.09.07
 
 

Mavi–yeşil sıcak bir nisan günü kız kulesine bakan bir tepede doğdum ben de. Doğar doğmaz seyrettim ..