Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Hıyar

Hıyar
 

HIYAR


Her insan aynı mıdır bilmem ama ben çok zor severim birini içime sindirmek çok da kolay değildir benim için. Aslına bakarsanız insanları hayatıma hemen dahil etsem de çok uzun zaman alır onları gerçek anlamda sevmem. Zaten 6 ayı atlattıysak kesin o dostluk o arkadaşlık köklü olur kolay kolay bitmez. Ama gönül işlerim hep sakattır hep uzatırım görüşme aralıklarını ayda bir görürüm belki 3 ayda bir hatta yıl olarak ertelediklerim bile vardır bilemiyorum ( ki var ) , hep bekletirim hep bir yerde beni özlesinler isterim sonra çekilir kenarı izlerim baktım gördüm adam bıkmıyor, usanmıyor, seviyor heee tamam oldu bu iş der hop ben de severim, hemen kalbimin en güzel yerine koyarım adamı çok lazımmış gibi beklesin akciğerde falan dimi yok illa alıp baş köşeye koyarım , o kadar beklemiş o kadar sevmiş o kadar arzulamış o kadar peşimde koşmuş ya seviyordur hıyar diye düşünürüm. Ama adı üstünde hıyar işte bir hıyarlık yapar kalbimi alır kırar döker parçalar köşeye koyar sonra hadi bakalım arzu ayıkla pirincin taşını. Gerisini toparlamak da işte benim canım biricik sevgi pıtırcığı dostlarıma düşer. Ulen millete dert ne yanarsın ki, olan millete oluyor... Hıyardan ne beklersin ki en fazla cacık olur oda çok bir işe yaramaz. Ne karnını doyurur ne açlığını yatıştırır. Anca nefsini köreltir. İşte ben genelde hıyarları bulurum. Ne doyururlar aşka ne bir işe yararlar iki aşk böcekliği yaparlar sonra pufff ...

Sözüm size değil gene kabak size patladı sevgili dostlarım lakin yazasım geldi yazdım malumunuz ben şimdi ona bağıramıyorum, küfür de edemiyorum, gidip pata küte dalıp dövemiyorum da hıncımı böyle alıyorum hıyardan, inatçı da köpek, seviyordur da beni biliyorum yani galiba öyledir şuan emin olamadım bir an yazarken ama işte uyuz yazmıyor inatçı ne olacak laz damarı diye de birşey var dimi bir de ay ben de çerkezim iyi mi çok kötü tosladık biz şimdi neyse ben çok gevezelik yaptım bir yığın işim gücüm evrak peşinde koşmam gereken işlerim var sağlıkla kalın arada beni okuyun sizi seviyorum  :)

Not: Hıyarlardan uzak durun .. 

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..