Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '12

 
Kategori
Sektörler
 

Hizmet kalitesi

İyi, kaliteli, namı olan bir firmadan ürün aldığınızda “Dikkatli olun” demek ile başlamak istiyorum.

Şikayetler, günümüzde çok kolay iletilebiliyor. Bu konuda hiçbir sıkıntı yok. Fakat, önemli olan doğru ve sizi anlayabilen bir müşteri yetkilisi ile diyalog kurmanızdır. Olay, basit gibi görünse de epey can sıkıcı oluyor. Öncelikle soğukkanlı olmak da yarar olduğunu düşünüyorum. Belli bir süre geçtiğinde size hala çözüm üretilmeyip, ne yapacağınıza dair bir yol sunulmamışsa işte o zaman sorunlar başlıyor.

Yakın zamanda çok bilinen bir firmadan internet modemi aldım. Teknolojik ve hayatıma da gayet kolaylık sağlayan bir üründü. Çok da sevdim ve kullanıyordum. Ürün çalışmadı, birkaç gün geçti durum aynı… Tuttum bayinin yolunu… Olayın nerden kaynakladığına dahi bir bildirim almadığım gibi, bir de kullanımımım kapatıldığını öğrendim. Hangi hakla diye sormaya bile fırsat bulamadan firmanın çağrı merkezi ile epey tartışmalar yaşarken buldum kendimi. İllaki böyle mi yapmak lazım?  Ürünü aldığım bayi ancak olayı anlayıp müdahale etti ve beni ürünü kullanmaya ikna edip, sözde bir çözüm buldular. Aman ne çözüm!!! Kafamda manasız sorular ile oradan ayrıldım. Ve başka bir merkezde çok şükür ki olay açığa kavuştu. Yazışmalar v.s aman ne uğraşı, ne yarım işler bunlar… Teknoloji var; ya biz kullanmayı bilmiyoruz, ya da prosedürler ile müşteriyi kandırmak işimize geliyor. Size sorarım ey firmalar!!!

Şimdi ben sağ, onlar selamet… Durum kısaca böyle sevgili arkadaşlar… Siz siz olun takip edin, hakkınızı sakın bir yerlerde bırakmayın. Tüm bayi çalışanları sizlere de söylüyorum: “Müşterilerinizi takip etmeyi unutmayın!!!” Müşteri haklarını ihlal etmeyelim, boş yere kimseyi üzmeyelim. Lütfen, hayat zor bir de bizler zorlaştırmayalım. Kalite derken atıp tutmasın firmalarımız. Ürünün satışı yapıldıktan sonra da takibini yapalım, zor değil.  Reklamlar çok güzel… Biraz satış sonrasına da dikkat, hizmet kalitesi budur sevgili firmalarımız!!!

Serenay ÖZTÜRK

 
Toplam blog
: 13
: 121
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

1982, Kadıköy doğumluyum. 1999 yılında Grafik Tasarım Bölümü'nü bitirdim.  2001-2004 yıllarında K..