Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İhanet

İhanet
 

Sabaha kadar uyumadan sadece düşündüm. Neler neler planladım, sadece hak ettiğim onurlu hayat için. Ben inatla direniyorum, ihanete karşılık vermeyeceğim. Kadınlardan nefret etmeye başladım. Çekinmeden yazmak istiyorum, biliyorum ki hepsinin içinde şeytan var. İstisna demek isterdim fakat daha karşılaşmadım. Bu dünya bana göre değil, ben gitmek istiyorum, çok gördüm çok geçirdim, hesabımı istiyorum. Erkeklere kızmıyorum, kadınlar o kadar yapışkan ki inanasım gelmiyor. Neyin peşinde oldukları da belli değil, acımak gereksiz onlara. Elimde bir yok edici olsa ve de kimin içinde bu şeytan varsa yok etsem, kimse kalmazdı herhalde. Bu kadar ahlaksız varken ben başıma geleni yine de normal karşılayamam bunu yapamam. Keşkelerden nefret ediyorum, başka biriyle evli olsam yine de aldatılırdım, bunu artık anladım. Ne yani evlenmek yuva kurmayı istemek, bunlar artık geride mi kaldı? Vay anasını ya, dünya kimlere kalmış. Namusum canım benim sen hep benle takıl. Allahım aklıma da mukayyet ol.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..