Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

İnsan hikayeleri 10

İnsan hikayeleri 10
 

Bu da benim hikayem, hüzün ortasında delinmiş yüreğim, olmayan gözlerinde gözlerim...
Ah! dostum, ah! dost...
Böyle acılar içinde tutanı yok mu elerinin... Bir selam gönder, bir haber ver... Ben derin uykularda, senin düşlerin dipsiz kuyular da mı kayboldu?

Ben çaresiz miyim sanırsın, derdinin dermanı olamaz mıyım? Gözlerinden akan yaşlar yakmaz mı yüreğimi? Kör müyüm, vijdanımı karalar mı bağladı? Yollarımı kara kış mı kapattı? Gel desen gelmez miyim?

Ah! dostum, ah! dost... İçimi yakmaz mı acıya düşmüş halin? Durur muyum buralarda, dar gelmez mi dünya bana? Bilmez misin içimi, sığdırabilir miyim yüreğimi bedenime?

Günlerin gece olmuş, mavilerini siyahlar çalmış... Gül kurusu dudakların gülmez olmuş... Hayallerini bırakmışsın kapalı kapılar ardında... Umudunu almış giden giderken, mutluluğunu çalmış... Derler ki;görsen tanıyamazsın...

Yıkıldım, kahrolmaktayım...
Seni eski resimlerde, güzel anılarda bırakmışım... Çocuk yüreğini saklamışım, sanmışım ki sen hep, o deli dolu kız... Hayatın rengi, ışığı, neşesi... Arnavut kaldırımlı sokağımızın gülen yüzü, eski evlerin bahçesini süsleyen mor sümbülü, pencereme konan ak güvercini... Sanmışım ki sen hep öylece kalakalmışsın... Çocukluğumun, genç kızlığımın sırdaşı, dostu, kardeşi... Sanmışım ki, senin şen kahkahaların çınlıyor hep odalarda, seninle gülüyor, seninle büyüyor hayata katlanamayanlar... Sanmışım ki sen hiç üzülmez, ağlamazsın, yıkılmaz, düşmezsin...

Ah! dostum, ah! dost...

Gözlerin geceler de mi kaldı, uyanmaya mı korkarsın? Ellerini rüzgarlar mı aldı, buzlu sular da mı kaldı? Üşüyor musun? Kederin öyle mi büyük? Yaşıyor musun?

Geldim... Sokağımızda çocuklar oynamıyor artık... Ağaçlarımızı kesmişler, bahçelerin çiçekleri taş duvarlar altında kalmış... Geldim... Eviniz kapı duvar... Ne gören var ne bilen... Geldim... Geç kaldın dediler, gitti... Giderken gözlerinde yaş, ellerinde kocaman bir hiç varmış.
Nerdeydin, neden geç kaldın diyen olmadı da yüreğim hesabını ağır sormakta... Dostum nerdesin?


Ve bir gün, 'dostum nerdesin?' dememek için... Ve bu gün, uzakta olsa tutmak için dost bir eli... Geç kalmadan...

Bu da bir insan hikayesi, yaşanmış ve yaşanmakta olan...

 
Toplam blog
: 90
: 875
Kayıt tarihi
: 19.05.07
 
 

 Ama hayatın farkındayım. Hem güzel, hem acı. İyi midir farkında olmak? Yoksa iyi midir farkında ol..