Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

İp mi atlayacağız?

İp mi atlayacağız?
 

Sayın Devlet Bahçeli seçim meydanlarnda Abdullah Öcalan'in idamina dair önce yanındaki yaverine "Versene ipi!!" dedi, ipi ele geçirince arkasından "İpin yoksa al sana ip!!!!" deyip önce bi salladı ipi sonra da atıverdi miting alanındaki vatandaşa doğru.

Sayın Tayyip Erdoğan'da "E sen iktidardaydın neden asamadın?" diye yapıştırdı cevabı. Yapılan polemikler, şovlar didişmeler beni hiiiiçç ilgilendirmiyor. "Sen ne biçim vatan evladısın?" diyeceksiniz!!!! Serbestsiniz diyebiliriniz. Ben de size derim ki şu an bu ülkeyi yönetmeye talip herkesten daha çok vatan evladıyım.

Şu an iktidara talip insanlardan daha çok göz yaşı döküyorum henüz hayatlarının baharında toprağa giren o genç fidanlara. Ekranlarda analar, babalar, kardeşler göz yaşı dökerken benim yüreğim de en az onlarınki kadar dağlanıyor. 40 yaşındayım. Bundan yirmi yıl önce de vardı aynı sorun. Askere gidip dönemeyen dönüp de hala kendine gelemeyen kaç kişi tanırım ben. Doğu'da, Güneydoğu'da askerlik yapıp da dönenler sağlam mı döndü sanırsınız? Kendi yaşıtlarımdan örnek vereceğim yine, hala ve hala rüyalarından çığlıkla uyanan arkadaşlarım var benim. Donan arkadaşlarım var. Yanında silah arkadaşı vurulan arkadaşlarım var. Onlar çok iyi bilir "Askerliğin yan gelip yatma yeri olmadığını." Onlar çok iyi bilir, ortaya atılan iplerle gövde gösterisi yapmakla İmralı Prensi'nin kılına bile zarar gelmeyeceğini.

Recep Tayyip Erdoğan sordu "E sen neden asmadın?" Sayın Bahçeli'nin de Sayın Erdoğan'ın da İmralı Prensi'ni asmama sebepleri aynı. Şimdi bunu seçim malzemesi yapmanın ne anlamı var? O iple, İmrali Prensimiz asılmayacak kesin. Dua edelim de cezası tamamlandı deyip "Kürdistan" ın başına Devlet Başkanı olmasın önümüzdeki 5 yıllık kalkınma planında. Herhalde o ip vatandaşın üzerine ip atlansın diye fırlatıldı. Yakında birileri çıkar top da atar. Seçmen de ip atlayıp, top oynar.

Hatta olayı karikatürize etmek gibi bir şey yaparsak, hayalimde şöyle bir sahne canlandırabiliyorum, ipin bir ucunda Sayın Devlet Bahçeli, diğer ucunda Sayın Recep Tayyip Erdoğan ipi çeviriyorlar ortada da İmralı'nın Prensi atlayıp duruyor. Boşuna demiyoruz güleriz ağlanacak halimize diye!!!!



 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..