Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş hayatında "dumur" diyaloglar

İş hayatında "dumur" diyaloglar
 

-merhaba, ibrahimin şeyi geldimi sana?
-ibrahimin şeyi gelmedi canım, görmedim!
(İbrahim hakkında mail gelip gelmediğini soruyor)

***

-Telefona bakarmısın
-Cep mi, yeni mi aldın hiii
-Seni arıyolar salak al konuş!

***

-Şimdi ben forvard edersem bunu, herkese gitcekmi?
-hı, hı gider

Birazdan…

-Gitcek dedin gitmediii
-İyide sen grup ismini yazdın mı yukarı...
-O ne lan?
-hırrr

***

-Ooo bugün müthiş yakıyorsun
-İyi madem hala yaşıyorsun, yanmadın!!
(Güzel giyinmişsin demek istedi)

***

-Arkadaşlar bugün bir saat boyunca şive, eee-iii—gibi konuşmalar yok. Güzel Türkçe konuşacağız. Kaybeden yemek söyleyecek.
-Tamam.
-Tamam.
-İyi, süre başladı.
-Haçan yahu...
-Yuh yani yuhhh!

Dakika bir gol bir. (Haçan= (haçan geldin, haçan büyüdü gibi kullanılır.) )

***

-Şef seni çağırıyor...
-Ne yapacakmış ki.
-Öpecek herhal ne bileyim!


***

-Adınız soyadınız Lütfen.
-Ali Can.
-Hıı, Ali can bey, soy isminiz nedir.
-Ali Can efendim.
-Tamamda kardeşim soyadınız yok mu sizin aaaa!
-Var efendim var Can. Can!. Adım Ali, Soyadım Can.
-Hııı.

***

-Seni sevmeyen ölsün arkadaşım.
-Ölsün de hala yaşıyor.
-Kim o?
-Bak hala konuşuyor ölmedi…

***

-Ya, burada versiyon yükseltilmesi yazıyo. Nedir bu?
-Bak o nedir biliyonmu, seni 18’likle değiştirmektir arkadaşım.
-Pis manyak neyim var benim.
-İşte bu yüzden versiyon değişiyor şekerim, bir şeyin yok!

***
-Aaa fare gelmiiiiş.
-İmdaaat hani nerde, ne faresi ayyyhh
-Ya malzeme serivisnden gelen maus maus.
-Hay Allah ben de gerçek fare sandım daaa.

***
-Aloo, orda mısın?
-Yok sesim geldi de ben birazdan gelcem işe!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..