Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '13

 
Kategori
Aile
 

İşte Ben sensiz böyleyim Dede .

İşte Ben sensiz böyleyim Dede .
 

 Merhaba dede. Sensiz geçen günler git gide çoğalıyor. Artık cümlelerime nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Ben böyle hayal etmedim dede. Ben sensizliği hiç hayal etmedim ki. Hiç hayallerimi sensiz yaşamadım ben. Senin olmadığın bir günü hiç düşünmedim , düşünemedim, daha doğrusu düşünmek istemedim. Artık yoruldum dede, günlerce su verilmemiş çiçek gibiyim, çiçek susuzluktan ben sensizlikten soldum. Dayanamıyorum dede, yolda giderken bazen görüyorum ilkokul çocuklarını dedeleriyle okula gidiyolar, hiç çıkmayan aklıma birkez daha kazınıyor sensizlik. Neden dede ? Beni bırakıp gitmen neden ?

Biz seninle daha birçok anı yaşayacaktık dede. Senin bana bıraktığın mutlu günler olacaktı , şimdi ise sensizliğin verdiği o karanlık günlerin acısı var içimde. İnsan alışır diyolar. Ben alışamam dede, sensizliğe alışamam, alışmak istemiyorum. Bir gün diyorum imkanı varsa sadece bir gün, geri gelsen, ve ben seni doya doya öpsem sarılsam sadece bir gün dede, ya da bırak bir günü sen hiç gitmemiş ol dede nolur. Senin Karagözlün sensiz hiç. Geçenlerde deli gibi grip oldum. Hatırlıyor musun ? Ben her grip olduğumda seninle birlikte bi ilaç vardı onu içerdik. Ben " Iyy iğrenç ." derdim hep ama sırf sen istiyosun diye içerdim o ilacı . Ben daha senin için nelere katlanırım anlatamam dede. Hani bi gelsen. Çok pişmanım, sensiz geçirdiğim her salise için kızıyorum kendime, seninle geçiremediğim her vakit için kendime öyle bir kızıyorum ki ...

Gece kafamı her yastığa koyuşumda, gözlerimin bozuk vanası yokluğuna cevap verir. Hani ağlamiyim diyorum kıyamazsın bana biliyorum, ama dayanamıyorum dede. Sensiz ben böyleyim dede. Hep bi ağlamaklı ... Canım acıyo dede, yokluğunu her nefesimde tekrar edişim, göz kapaklarımı her kapayıp açtığımda o günleri hatırlamak ... Canımı yakıyo. Keşke bir mucize olsa ve geri gelsen, seni görebilmek, kokunu içime çekebilmek, gözlerinin içine bakabilmek, seni öpebilmek ... Biliyorum duyuyosun beni dede, beni anla. Kızma ağladığıma, ama şunu bil ki beni tamamlayan sendin dede, beni hayata bağlayan sendin, mutluluğumun sebebi sendin .

Seni ziyarete geldiğim günler geri gidemiyorum dede, bedenim ordan ayrılsa da ruhum hep seninle kalıyo. Çünkü senden gidemiyorum. Her hücrem senken senziliği kaldıramıyor bu yüreğim. Peki şimdi hangi bir günün anlamı var sensiz ? Hangi şarkı seninle dinlediğim kadar güzel gelir kulağıma ? Hangi gecem huzurlu geçer ? Gecem gündüzüm olmuşken, yokluğun bedenimi sarmışken nasıl mutlu olabilirim ki ? Seni burada anlatamam dede, sen kelimelerle anlatılabilecek biri değildin, değilsin. Unutmadım dede varlığınla canıma can katılırken, canımdan can alan günü unutmadım. Sende şunu unutma, seni delicesine seven bir torunun var, senin soyadını ömrünün sonuna kadar yaşatacak bir torunun ... Mekanın CENNET olsun. Nur içinde yat nur yüzlü DEDEM. 

 
Toplam blog
: 9
: 2362
Kayıt tarihi
: 07.03.13
 
 

15 Yaşındayım. Şiir ve deneme yazıyorum. Yazdıklarımın hepsi bana aittir. İlginiz için teşekkür e..