Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Izgara levrek

Izgara levrek
 

Bu bir itiraf olacak.

Benim itirafım belkide pek çok aile için yeni açılımlar doğurabilir , bunuda hafife almayalım derim ona göre.

Ben 30 küsür yıllık yaşamımın , 30 küsür yılını balıktan ve balıkla ilgili herşeyden nefret ederek geçirdim.
Bırakın yemeğini , pişerken ki kokusu dahil , görüntüsü dahil , balıkla ilgili herşeyden son bir seneye kadar nefret ederek yaşadım. Sevmedim , sevemedim ve bu yüzden yemedim. Özellikle kokusu , geriye dönüp baktığımda , hala neden sevmediğimin haklı sebebi olarak aklımın bir yerinde saklı olarak durmakta.

Ancak , yıllar yılları kovalayıp , yaş kemale erdikten sonra , balık yemememin bende bir eksikliği olup olmayacağını sorguladığımda ; verdiğim cevap , "Allah Şükür , gayet sağlıklıyım " olmuştur.

Okul yılllarında hafızam çok iyiydi. Üniversite dahil her okulu başarılı derecelerle bitirdim . Üniversitede Akademik kariyer yapmak adına 2 bölümden teklif geldi kabul etmedim.

Çok zeki değilim belki ama kafam genel anlamda iyi çalışır. Özellikle mekanik araç gereçlerin tamiri dahil elimden pek çok iş gelir. Mesleki anlamda ve genel kültür anlamında her ortamda elimden geldiğince , dilimin döndüğünce , fikirlerimi savunurum. (Yazdığım bloglardanda görebilirsiniz , edebiyatım fena değildir )

Ama ne olduysa geçen sene oldu ve hard diske kaydedilen veriler kaybolmaya başladı. Zamane gençliğide anlasın diye bu şekilde ifade ediyorum. Eski tarzı ile , artık hatırlayamıyorum bazı şeyleri. çok basit şeyleri bile saatlerce düşünmeme rağmen hatırlayamıyorum. Çarşıda gezdikten sonra eve döneceğim sırada , arabaylamı geldim , dolmuş ile mi geldim oturup ciddi ciddi düşünüyorum. Okul yıllarımla ilgili bir sürü ayrıntıyı zaten unuttum gitti. İsimleri , hatıraları , olayları , arkadaşları.....

Netice itibariyle bu durumu ; balık yemememe bağladım. Ve kendi kendime oldukça kızdım. "Ne yaptım " dedim . Kendi kendime . Daha yolun yarısındayım ve yolumu göremiyorum.

Ve balık yemenin yollarını aramaya başladım. Biraz geç kaldım ama ne yapalım , elimden başka bir şey gelmez herhalde diye düşündüm. Geçte olsa faydası olurdu belki..

Bir iki tatsız denemeden sonra Izgara Levrek te karar kıldım.İşte aradığım buydu. Bu yaştan sonra balıkla ilgili bir yemeği bu kadar seveceğimi rüyamda görsem hayra yormazdım. Ama öyle oldu. 2 gün önce yedim ve hala tadı damağımda. Bir balık bu kadar mı güzel olurmuş. Bir balık derken , laf olsun diye demiyorum , balık sevmeyenler , sevemeyenler beni anlarlar. Gerçekten mideni bulandıran .... Farklı duygularla sana işgence haline dönüşen bir yemek olayından bahsediyorum.

Gelelim alınacak derse : Aileler , çocuklarınız sevmediği bir şey varsa zorlamayın. Farklı hazırlanma teknikleriyle hazırlanmış , sunumlar ile zevkli hale dönüştürebilirsiniz olayı. Ve bir ömrü , hasret bırakarak , geleceğini tehlikeye atmış olmazsınız.

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..