Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kader nedir?

Kader nedir?
 

Isız bir sahilde, hırçın dalgaların ve üşüten bir rüzgarın karşısındayım. Hayata atılıp atılmamak karşısında, kararsız kalmak diye buna denir galiba. Günlerin ne getireceğini bilmiyorum. Deniz yarın sabah da bu kadar hırçın mı olacak, rüzgar yine böyle buz gibi esip ciğerlerimden mi geçip gidecek? Yoksa ertesi gün sahilde gözlerimi açınca sütliman bir denizle ve uysal, serin esen bir rüzgarla mı karşılaşacağım?

Hayatımıza yön vermek sanıldığı gibi bizim elimizde değil. Doğru kararlar aldığımızı sanırken belki de hayatımızın en yanlış kararını almış olabiliyoruz farkında olmadan. Yeni bir hayat, yeni bir şehir, yeni bir gökyüzü bana hazır mı, ben hazır mıyım bilmiyorum. Yaradana yüzümü dönüp iyi dilekler dilemekten başka birşey gelmiyor elimden. Kendimi uçsuz bucaksız bir sahilde bir kum tanesi gibi hissediyorum.

Egedeki evime koşarak gidip kapıyı hızla kapatmak istiyorum. Sonra da pencerenin önünde çömelip sadce başımı biraz kaldırarak dışarıya bakmak...

Belki de sadece bakmalıyım...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..