Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
İstanbul
 

Kadıköy'de lezzetler

Kadıköy'de lezzetler
 

İstanbul Kadıköy'de muhtelif mekanlarda zaman zaman birşeyler yiyorum. Tatlıya olan düşkünlüğümden dolayı sıkça tatlı yiyorum. Şeker hastalarından peşinen özür dilerim. Son zamanlardaki favorim, Kadıköy Beyaz Fırın'ın milföyü. Üzeri çileklerle kaplı tazecik bu pastanın kreması da mükemmel. Yalnız aynı tadı Suadiye Beyaz Fırın'da bulamadığımı da belirtmek isterim. Yani bu güzel milföyü özellikle Kadıköy çarşı içindeki Beyaz Fırın'da tatmanızı öneririm. Fiyatı 4.75TL . Burada bir kere de irmik helvası denedim ama hayal kırıklığına uğradım. Sanırım helvayı sürekli ılık tutmak lazım. Bir de hafif bir portakal rahiyası aldım ki geleneksel Türk helvası tadına uygun bulmadım.


Bir de Caferağa Moda caddesinde yine çarşı içine yakın bir bölümde yeni açılan adını bilmediğim bir yer var. (adı etli ekmekcim imiş). Tarifle anlatmaya çalışacağım. Zaten yol üstündeki tabelaları mutlaka yürüyüş yolunuzun üstünde karşınıza çıkıyor. Tabelada şöyle yazıyor: "İnsan boyundaki etli ekmek, yanında ücretsiz ikramlarla 8TL." İkramlar, turşu, elma dilim patates, salata, soğan, biber, turp, zerde tatlısı ve çaydan oluşuyor. Etli ekmek bugüne kadar yediklerim içinde iyilerden. Ama sunuş biçimi ve fiyatlandırma düşünülürse gerçekten avantajlı. Yanında bir de özel süzme yoğurtla yapılmış yayık ayrandan içerek lezzetli bir öğünü garantilemiş olursunuz. Yeni açıldığı için biraz servis problemleri olabiliyor. Sizi bilemem ama lezzet ve güleryüzlü patronun hatırına ben hoşgördüm.

Önce tatlı sonra yemek, biraz ters oldu galiba. Yine de şimdiden afiyet olsun.
 
Toplam blog
: 66
: 2742
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

MBA değil ama HBA (Herşeyi Bilen Adam) yapmış birisiyim. Hemen her konuda fikrim var ama hiç fikr..