Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '21

 
Kategori
Deneme
 

Kadınları Destekleyen Erkekler

Benim için sorun yok onlar da öyle; lakin algılamama göre kadınlar sanki kendilerini destekleyen erkeklerden hoşlanmıyor.

Kadınları desteklemek layt bir davranış olarak algılanıyor dolaysıyla kadınlar da bu erkekleri biraz böyle görüyor.

Acıdır ama hala kendilerini insan yerine koymayanlara kabul ettirmeye çalışıyorlar; beyaz atlıları onların içindeymiş!

Yani kadınları destekleyenler boşa kürek çekiyorlar.

Kadınlar gücün kimde ve kaderlerinin bunların elinde olduğunu biliyor, kendilerini çiğneyen çizmeleri siliyorlar!

Destekleyen erkeklerin kucak dolu çiçeklerine ise sadece kuru bir teşekkür.

Hak veriyorum onlara, erkeklerin yarısı kadınları destekliyor, hepsi samimi değil tabi; iş olsun, bazen yalakalık.

Benim gibi samimi olarak kadın haklarına inananlar da var ama benim de bir yanım az biraz iş olsun, yalakalık!

Kısaca kadınların sorununu çözecek kimseler kadın haklarına karşı.

Kadınların sorunlarının erkekler tarafından konuşulmasına karşıyım ve ben de kadınları destekleyen erkekleri sevmiyorum.

Bize ne, tamam insan ama ayrı cins, kendi sorunlarını kendileri çözsünler. Onların istedikleri şeyler ağaların işine gelmez, biz destekçilerden de bir şey olmaz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..