Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '10

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
Okunma Sayısı
2262
 

Kedilerle kargaların savaşı

Kedilerle kargaların savaşı
 

Son günlerde ilginç bir video bilgisayarlarda, TV’de dolaşıp duruyor. Sokak ortasında bir beyaz bir siyah kedi birbirleriyle dalaşıyorlar. Neden dalaşıyorlar bu pek belli değil. Kedi milleti bu, hele kediler erkek milletindense hemen dalaşırlar. Ama işin ilginç yanı, aynı sokakda mukim, iki kara karga da bu kavgaya müdahil oluyorlar. Ama tarafsız değiller, yani bir beyaz kedi, bir arap kedi ve iki arap kargaya karşı. Çeşitli taktikler uyguluyor, bir araba vuruyor, bir kargalara tırnak sallıyor. Kargalar da kelleyi kaptırmamak için envai türlü taktiklerle yanaşıp beyaz kedinin kuyruğuna veryansın ediyorlar... Sonu...

Sonu belli. Erkekliğin onda dokuzu kaçmak, biri vuruşmaktır. Denk kuvvetler karşısında olmadığını anlayan Beyaz Kedi fırlayıp tarlaya dalıyor, peşinden Siyah kedi ve şürekası koşturuyor.

Bu çok ilginç olayı yakalayan Video sahibini kutlamak gerekir. Hem bir doğa olayını saptamış, hem hayvanlar arası bir toplumsal niza olayının altını çizmiş. Ondan sonra gelsin vatandaşların yorumları. Bunlar da çok ilginç. Sanki SWAT Analizi yapıyorlar. İşin nedenini, niçinini bir güzel deşiyorlar. Daha çok şeyler söylenebilir ama, siz de seyredin ve bir karar verin.

Yorumlar:

"Kedilerle Kargaların Savaşı.

Kargalar kavgayı kızıştırmaya çalışıyorlar yahu :-))

Hayvan deyip geçme, onun da gönlü var.

Bir kuş karga da olsa nasıl bu kadar cesaretli olabilir anlamış değilim. normal olarak kediye fazla bir zarar veremez.

Kargalar iyi eğleniyorlar hee he he

Bence bu kediler kargayı sen yiyeceksin ben yiyeceğim diye kavga ediyorlar
halbuki kavga etmeseler ikisine de 1 er tane düşer.

Beyaz yerdi karayı ama kargalar ne akla hizmet girdi araya dikkatini dağıttı garibin

AKP düşmanı bu kara çete, şikayetçiyim arkedeş...ak ne bulurlarsa saldırıyorlar...

Bu dogal doga olayına da siyaseti karıştırmazsanız olmaz değil mi?

Nerde Başbakanımız, bunların kavgasını neden engellemez :)))))

Beyaz kedi yenerdi ama..

Beyaz kediye kargaların bir kini var ve siyahı kullanıp onu cezalandırıyorlar

Kargalar 100 yıl da geçse kendilerine yapılanları asla unutmazlar,
mutlaka beyaz kediden kötülük gördüler ki ona saldırıyorlar.

Nalet olası bir beyaz siyahilerin mahallesine girmiş :)

Irkçılık var bu mahallede :)

Siyah kedi kendi ırkına ihanet eden bir hayvan...
Önce kargaları yakalayıp yeselerdi kavga falan etmezlerdi..
Bizler de Hep içimizdeki hainler yüzünden parçalanmanın bölünmenin eşiğine geldik..

Mutlak gari gız davasından çıkmıştır bu gavga.

Anlaşıldı, siyah kedi kargalarla çete kurmuş.

100de 100 beyaz kedi kargaların yavrusunu yemiştir.

Bu kargalar:)) bi takınca tam takıyolar..

Vah zavallı beyaz kedicik :(( Manyak ettiler zavallı kediciği, aralarında hangisine girişeceğini şaşırdı hayvancağız.

Kargalar akıllı hayvanlar ve sanırım kedileri kavga ettirmek için uğraştılar ve başardılar.

(Kaynak: http://video.mynet.com/1ruya/Kargalarin-Siyah-Kediye-Yardimi/1022477/28560568ba0b1df1a22e64d1f8ce630b )
…………………..
Nasıl seyrettiniz mi ? Sizin kararınız ne. Neden kara kargalar beyaz kediye hücum ediyorlar. Kara kediyle kara kargaların arasında ne gibi müttefiklik bağıntısı olabilir? Biraz da siz düşünün bakalım.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2579
Toplam yorum
: 10204
Toplam mesaj
: 237
Ort. okunma sayısı
: 837
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster