Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kırık Bir Haldeyim

Kırık Bir Haldeyim
 

Halen toparlayamadım kendimi. Dört gün oldu, vücudumdaki kırgınlık devam ediyor.

On beş saatte uyusam vücut toplamıyor kendisini.

Diyet yapıyorum ama güce kuvvete ihtiyacım var. Daha bu gün bir iki dilim baklava yedim. Ne yapayım? Ayakta duracak takaatim yok. Ah şu hastalığın gözü kör olsun. Mevsimden olsa gerek.

Hafta başından beri böyleyim. Antalya’nın kasvetli hali vücudumu vurdu. Ruhumuda… Yazı yazmak gelmiyor içimden. İşte öylesine karalıyorum.

Dedim ya “haftaya kötü başladım” diye.

Haftaya kötü başlayınca hafta sonuna kadar devam ediyor o kötü başlangıç

Tolga, haftanın ilk iş günü yüzümü gördüğünde “Hasta mısınız Nihat Bey?” diye ilk altın vuruşu yaptı. “Hastayım” bile diyemedim. Öğleden sonra kaykıla kaykıla evin yolunu tuttum. Ben eve vardım, yağmur ardımdan düştü sokaklara. Ne olduğunu vallahide billahide anlamadım. Bir uyumuşum, gözümü açtığımda Salı sabahıydı.

Kasvetli bir hava vardı Salı sabahı.

Eşim “Öyle bir yağmur yağdı ki, anlatamam” diyerek günün ilk cümlesini fısıldadı yanımda.

Camı açtım. Her yan yıkanmış, gökyüzü kurşun gibi ağır, çam kokuları bezeli her yanda, yağmur yeniden yağdı yağacak.

Giyindim, çıktım.

Her taraf yağmur suyu… Bu arada başım ağrıyor. Çok uyumuşum herhalde.   

İşyerine geldim, masamın ardındaki koltuğa oturdum ve öylesine günün bitmesini bekliyorum. Günlerden Salı…

Yine gök gürlüyor, yine yağmur bütün şiddetiyle yağıyor.

Kırk bin hektarlık tarım arazisi yerle bir olmuş. Can kaybı da var. “Vay be” diyerek iç geçirdim. Ben uyurken neler neler olmuş Antalya’da.

Hani yani yağmuru severim ama, böylesinin de tadı tuzu olmaz ki.

Pazar günü Coşkun telefon açtı.  Yağmur yağarken… Bizim oralarda kasvetli bir hava vardı, lakin fazla bir şiddet yoktu.

Coşkun “Valla Nihat bizim burlarda (Lara’da) öyle bir yağmur yağıyor ki, evi barkı olmayanların hali harap” diyerek yağmurun ne denli şiddetli olduğuna vurgu yapmıştı.

Garip bir durum…

Oysa önceki yıllarda, bu mevsimlerde denize girerdik. Festival alanında yürüyüşe giderdik. O canlılık hali içimizi açardı. Bu yıl festival alanında stand kiralayanlar için hiç iyi olmadı. Sağlık olsun, bir daha ki sefere.

Halen yorgunum. Halen başım dumanlı ve kırık bir haldeyim.

Hafta sonunu iple çekiyorum.

Sadece yatmak, derin derin uyumak geliyor içimde.

 

 

  

 

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..