Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kış günü

Kış günü
 

Kış gününe yakışan bir yazı olur umarım..


?Dışarısı buz gibi,

Ellerim üşüyor sevdiğim,

Ellerin uzak üşüyorum..

Yüreğim de yüreğinin sıcaklığını arıyor,

Biliyorsun...

Kış günü hava soğuk,

İki lokma ile duruyorum,

Sensizim ya iştahım hiç yok!..

Üşüyorum da,

ısınmak için arıyorum,

bedenini,

yüreğini..

Kış günü lapa lapa kar,

yalnız serçeler gibi,

yalnız hissediyor yüreğim kendini,

gözlerimi kapatıyorum,

gözlerini görüyorum yüreğinde,

hissediyorum evet sevgini...

Kapatmışım gözlerimi bir kış günü,

Aynı şehirde aynı kıtadayız,

ve tabiki aynı gökyüzü altındayız,

kış günü lapa lapa kar yapıyor,

üşüyorum...

bir kış günü sobanın karşısında yanan odunu izliyorum..

Yavaş yavaş yanıyor usulca,

Görüyor musun?

Yüreğimde yüreğin için yanıyor, sevgin ile..

Gülüşün ile kendine geliyor, bambaşka oluyor yüreğim,

Bu kış gününde...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..