Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kişisel gelişim modası

Bugünlerde çok moda oldu.... Amerika'da bilmem ne Üniversitesi'nde bilmem ne dalında eğitim gördüm, Hindistan'da 6 ay kaldım Raca, guru bilmem kimden meditasyonla nirvanaya ulaşım dersleri aldım, daha sonra Nepal'e geçtim Dalaylamanın barış ve insanlık konulu 2 saatlik seminerine katıldım., hala ( ben ilk okuldayken inceltme işareti, şapka kullanılırdı, yoksa babanızın kardeşi olarak okunur ki, konumuzla hiç alakası yok- sahiden biz doğru şeyleri yanlışa çevirmede ne kadar ustayız ) bizim eğitim programımız da yer almıyorlar ne yazık ki, tüm dünya bilimselliğini kabul etmiş durumda, ayrıca kişinin gelişimine katkı sunan her şey mübah olmalı, dünyaya açık olmalıyız di mi şekerim ! Vallahi sadece ülkemi düşünerek onca yolu teptim geldim, sırf ülkem insanının gelişen trendlerden haberi olsun diye, yoksa benim keyfim gıcırdı oralarda..

Bak şekerim önce doğru nefes almayı öğreneceksin, çok basit nefes alma tekniklerine ilaveten rüyalarını not etmeyi unutma, bilinçaltı rüyaları var bilinç üstü rüyaları var, altı olanlar yol gösterir üsttekiler seni tökezletir. Sonra renkler, renkler çok önemli feng-şui uyumu yani, bu arada Kuantum mutlaka öğrenilmeli "think positive get positive" iyi düşün iyi olsun'u şiar edin.

Bakın bunları öğrenip hayatınızı silbaştan acılardan, üzüntülerden, olumsuzluklardan kurtarmak elinizde. Nişantaşı'nda ki ofisime gelin yeter ki, göreceksiniz hayatınız nasıl değişecek bir anda... Kendine ve cebine güvenen gelsin...

Ya şu Tv programına da çıkamadım hala "()" yok mu bir arkadaş tanıştırsa beni kendisi ile bir program yapsam, hatta doğum tarihlerinden tahlil de yaparım seyirciye bedavadan....

Yardımlarınızı bekliyorum .....

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 27.06.10
 
 

Çiçek çocukların Sultanahmeti mesken tutuğu yıllarda İstanbulda doğmuşum. Zaman geçti, 1980 l..