Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Korkuda yok var, akılda var yok!

Korkuda yok var, akılda var yok!
 

O ne kudretli bir yaratıcıdır ki bizler eserlerimizde; sadece kendimizi yüceltirken,

O, kudretinin mükemelliği karşısında şaşkına dönüp yaratıcısına da kendini yüceltmeye çalışan bir eser yaratmıştır.

Bana sunduğun akıl, var olan tüm enerjiyle
seni anlamaya kalksa bile, biliyorsunki yola çıkarken sana tapıyordum.

Benden bunun farkındalığını hiç alma!

Yolun yarısında seni anladığımı sanıp, seni, üzerime düşürdüğün varlığının emareleri dışında tarif etmeye kalkıp, yaratılışımdaki mükemmelliği çiğneyerek sana ulaşmış olmak benim en büyük korkumdur.

Yoktan var ettin, yok edeceksen beni bu korkuyla yok et!

 
Toplam blog
: 33
: 539
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Yazmayı seviyorum...Çünkü yazdıklarımı okuyanlar, beni farklı düşünmeye götürebiliyorlar.....