Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

yağmur yüklü bir bulutum

http://blog.milliyet.com.tr/gulyapragi

17 Eylül '08

 
Kategori
Tarot
 

Kuş olmak

Kuş olmak
 

internetten alıntıdır.


Dün gece dışarıda bir banka oturmuş bir yandan gelen geçeni izlerken bir yandan da hayatımdaki olumsuzlukları düşünüyordum.

Son zamanlarda birsürü şeyle baş etmek zorunda kaldım en sonuncusu kızımın hastalığıydı. Açıkçası yoruldum. Hep öyle olurum ben. Çok sıkılıp bunalınca kendimi çok yorgun hissederim. Sürekli uyumak gelir içimden. Benim gibisine hayat bezgini deniyor sanırım.

Etrafıma bakanırken birden başımı gecenin karanlığında gökyüzüne çevirdim ve bir martı sürüsü dikkatimi çekti, tepemde uçuyorlardı. O kadar çoktular ki! Bembeyaz saf...

Bir an sıyrıldım tüm olumsuzluklardan, onları izlemeye başladım ve 'kuş olmak' nasıl bir şey diye düşündüm? Hep duymuşumdur kuş olmak isterim diyenleri.Benim hiç öyle bir düşüncem olmamıştı, şimdiye kadar kendimi hiç bir hayvan'ın yerine koymak istememiştim. Fakat o akşam gördüm ki kuş olmak güzelmiş be...
Ne dert var, ne tasa, neyi düşünecekler? Hadi ben kadın olduğum için dişi kuşları düşüneyim.

Neyi kendilerine dert edinecekler? Aldatan kocalarını mı? Hayatlarına nasıl bir yön vereceklerini mi? Geçim sıkıntısını mı? Ya da huysuz kaynanalarını mı? Yoksa çocuklarını mı?
Neyi düşünecekler?
Tek dertleri karınlarını doyurmak ve özgürce uçabilmek değil mi?

O an karar verdim. Ben kuş olmak istiyordum. Şimdi daha önce saçma gelen bir şey bana hoş gelmişti.
’KUŞ OLMAK’
Ne güzel...

Özgürlüğe kanat çırpmak, her şeyi geride bırakıp sadece kendini düşünebilmek.Fedakarlık yapmak yok, sıkıntı çekmek yok, anne baba tasası yok, para, pul derdi yok, elalem ne düşünecek derdi de yok.
Ne güzel olurdu değil mi? Her şeyden sıyrılıp yeni bir hayata kanat çırpmak.

Evet evet karar verdim kuş olup yeni bir hayata kanat çırpacağım. Her şeyden sıyrılıp kendim olacağım, özgür olacağım.
KUŞ OLACAĞIM

 
Toplam blog
: 6
: 1359
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

Bazen kendimi bu dünyaya ait hissetmesem de çok yalın bir kadınım... Herkes gibi. Tek kötü tarafım k..