Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Lapa lapa kar yağışını özledim...

Lapa lapa kar yağışını özledim...
 



Sıcaklara dayanamıyorum :)

Kış mevsimini özledim ciddi ciddi :)

Soğuk, yağmur, çamur ama olsun.

Özledim vallahi :)

Kış gelsin :)

Kar yağsın :)

Ben de Ankara'da olayım mümkünse :)


Ankara'da kar yağdığında bile hava yapış yapış olmuyor.

Lapa lapa yağan karın keyfini çok güzel çıkarıyor insan.

Bir yerde okudum, Ankaralı biri yazmış ''Ankara'da karın kokusu bile başka'' diye.

Doğru :)


Buğulu camın ardından yağan karı seyretmek güzel oluyor.

Yazarın yaptığı gibi yeni demli çayla kahvaltı sofrası da ekleniyorsa dekora değmeyin gitsin.

Çayın demi, camın buğusu, karın kokusu çekiveriyor insanı az sonra dışarıya.

Ankara'da olduğum yıllarda çok severdim kar yağarken dışarda olmayı.

Geçen kış da ilk kar düştüğünde Ankara'daydım.


Aklımda kalan o kar kokusu oldu yine :)

İzmir'de kar göremeyince pek mutlu olmadım, itiraf edeyim :)

İzmir'in kendine göre güzellikleri var, doğru.

Ama benim için bunaltıcı bir sıcak olarak kaldı maalesef.

Bu kış kesin giderim kar görmeye.

Ankara'ya büyük ihtimal :)


İstanbul'da karın sadece sıkıntısı oluyor.

Kar yağdığında bir kaç gün evden çıkmamak lazım yani.

Çalışırken keyfinden fazla eziyetini çekiyordum kış aylarında İstanbul'un.

Zaten İstanbul'da en güzel zaman ya ilkbahar, ya da sonbahar :)


Kış, Ankara'da güzel :)

Kar, Ankara'da güzel :)

Kar kokusu, Ankara'da güzel :)

Kar soğuğu, Ankara'da güzel :)

Buğulu camın ardında yeni demli çayla simit keyfi Ankara'da güzel :)

Çıtırdayan karın üzerinde sevgilinin elini tutup yürüme zevki Ankara'da güzel :)


İçime fenalık geldi sıcaklardan :)

Kış gelsin :)

Kar yağsın :)

Kestane kebabı kokusu olsun sokaklarda :)


Lütfen :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..