Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Limon

Limon
 

 

O değil de;
 
Bugün babamlara gittiğimde evde yeğen şöleni vardı. Hepsi birbirinden yakışıklı hepsi birbirinden tatlı… Bide her defasında 1.85 boylarıyla ellerini başıma hizalayıp boy ölçüşmeyeydiler iyiydi… Kendimi alçak hissettim…
 
O değil de;
 
Eski dost Sevil. Rahmetli babası babamın dayı oğluydu yanılmıyorsam. Babasının vefatından sonra çok hüzünlü oldu…. Annemlerde karşılaştık. Sarıldık, çok ağladı. Babama sarıldı çok ağladı, anneme sarıldı çok ağladı. Bi 10dk. sonra kendine gelebildi. Eskilerden bahsettik. İkimizi ekmek almaya gönderirlerdi. Maltepe’yi gezer dolaşır öyle gelirdik. Evde ekmek bekleyenlerden işittiğimiz azar da cabası…
 
O değil de;
 
Daha önce hiç görmediğim bir akrabamla karşılaştım. Ailesi ile gelmişti. Aslında garip bir duygu. Akrabasın ama yolda karşılaşsan birbirini tanımayacaksın…
 
O değil de;
 
Annemin manevi kızı geldi eşiyle. Laf aramızda annemi başkasıyla paylaşmaktan hoşlanmıyorum. Annem durumun farkında… çaresiz beni ikna çabalarına giriyor,
 
- Sen kızımsım o manevi kızım. EN kızım sensin…
 
O değil de;
 
Daha kimler var kimler. Ev doldu doldu taştı… Ablama gitmemiştim. Beni beklediğini de biliyordum. Babamlardan izin istedim ve anne-babamı misafirleriyle başbaşa bırakıp ablama gittim.
 
Ablama geldiğimde salonda bir muhabbet kuşuyla karşılaştım. Kimdir bu arkadaş diye sorunca karşı komşu çocukları Selay ve Yağmur’un emanet kuşları olduğu öğrendim…. Hemen kafesin yanında padişahın fermanı niteliğinde pembe bir A4…
 
Aynen şöyle yazıyor,
 
LİMONA BAKMAK İÇİN YARDIM KILAVUZU
 
- Öncelikle kuşun adının Limon olduğunu bilmeniz gerekir. Ona adıyla hitap edebilirsiniz.
Veya “Cici kuşum” diye seslenebilirsiniz. Bundan hoşlanır ve sizi dinler.
 
- Limon’un ballı yem çubuğuna bağımlılığı vardır. Onları bayılarak yer.
 
- Eğer sabahları ya da akşamları çok gürültü yaparsa onu balkona kafesiyle beraber koyabilirsiniz. Ama kapısının kapalı olduğuna dikkat edin.
 
-Kafesinin kapısını hiç açmayın. Yoksa uçar ve tüm odalarda gezintiye çıkar.
 
- Muhabbet etmekten çok hoşlanır.
 
- Televizyon izlemeyi sever ve müzik olduğunda susup dinler.
 
- Yemi ve suyu bittiği zaman yenisini koyabilirsiniz. Aksi halde başınızın etini yer.
 
- Evde tek başına bırakabilirsiniz.Korkmaz, çünkü o 7 aylık yetişkin bir kuş.
 
- İyi eğlenceler.  
Yazan= Selay-Yağmur
 
- O değil de;
 
Çocukların kuşa gösterdiği sevgiyi özeni itinayı biz büyükler İNSAN’a gösterebilseydik gül bahçesinde yaşardık…
 
O değil de;
 
‘bir kuş uçar gökyüzünde süzülür/bir çocuk bütün oyunlara yazılır/bir gül kokar tüm çiçekler ezilir/bir tel kopar ahenk ebediyen kesilir’
 
O değil de;
 
İyi bayramlar.
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..