Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Malatya Gerçek Gazetesinin plaketini kıymetli hocam Cihangir Öztan’dan aldım…

Malatya Gerçek Gazetesinin plaketini kıymetli hocam Cihangir Öztan’dan aldım…
 

Cihangir Öztan-Nazan Şara Şatana


Malatya Gerçek Gazetesinin bana verdiği plaketi saygıdeğer hocam Cihangir Öztan Beyefendiden aldım.

Sanki bir anda iki büyük hediye verdiler bana.

Emeğe karşı plaket, palaketi takdim eden hocam Cihangir Öztan…

Bazen hatırlanmak, bazen kıymet bilmek, bazen emeğe saygı duymak muhteşem bir şey değilmidir?

Ben birkaç zamandır Malatya Gerçek Gazetesine köşe yazıyorum, haber ve röportaj hazırlıyorum.

İsteğim; benim okuduklarımı, emek verdiklerimi, hazırladıklarımı bilgi kırıntısı bile olsa birilerine ulaştırmak.

Tarihle ilgili hatırlamaları yazmak, derlemek bazen bayağı zaman alıyor yine isteğim, yaşanmışlıkları birilerinin daha bilmesi…

Tabi birde kıymet bilmek vardır. Düşünmek, takdir etmek!

Büyük bir sürpriz yaşadım.

Malatya Gerçek Gazetesinin sahibi Hasan Yağmur Bey bana bir incelik yapmış, adıma bir plaket hazırlatmış.

Gerçekten çok ince bir davranış ve çok düşünceli bir hareket. Ona teşekkürler ediyorum.

Böyle hediyelendirmek insanı daha çok yazmaya, daha ziyade çalışmaya heveslendiriyor. Ne güzel…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....